המעצב עם הפפיון השחור

כשילדתי לפני כ-13 שנים את בני בכורי גיליתי את אחד הסודות השמורים ביותר של עולם האופנה – את המין הגברי לא סופרים. בכל חנות של בגדי פעוטות מצאתי ערימות של בגדים ורדים, עם סרטים, שנצים וסלסולים. בפינת החנות, כמעט בבושה, ניצבו כמה פריטי לבוש המיועדים למין הגברי – בעיקר וריאציות על דגמ"חים וצבעי קרב. גם כשהילד גדל, המגוון לא השתנה ורוב הזמן הוא נאלץ לבחור בין המראה הטרנינגי לג'ינס.

לכן, בכל פעם שאני שומעת על מעצב אופנה, ועוד ישראלי, שמציע אופנה למין הגברי, אני הולכת לבדוק. בצורה כזו, לאחרונה התוודעתי לעידן ונונו, מעצב אופנה ובעל המותג היוקרתי Fiocco nero, שפירושו בעברית פפיון שחור ונולד מהמקום האהוב ביותר על עידן – אופנה. הכל התחיל ממנהגו של ונונו להזמין קולקציות של נעלי גברים בכמויות גדולות ובמידות שונות ובעקבות פערים במידות הוא החליט לעצב ולייצר בעצמו נעל שתתאים למידה שלו בצורה המדויקת ביותר.

את הנעל שעיצב – נעל שחורה בגזרה קלאסית עם שרוכים אדומים – נעל בזמן שעבד כספר במספרה הקטנה של גיסו – מספרת הרוש ברחוב קינג ג'ורג' בתל אביב. באותם הימים הנעל קיבלה תשומת לב רבה מלקוחותיו שהחלו לבקש עיצובים אישיים. ונונו זיהה את הפוטנציאל העיצובי שלה והחליט להמשיך ולעצב נעליים נוספות ובכמויות גדולות יותר. במקביל הוא למד והשתלם אצל מעצבי נעליים ידועים בארץ ובחו"ל.

כאשר קהל הלקוחות התרחב וכמות ההזמנות לעיצוב אישי גדלה, משפחת ונונו החליטה לפתוח חנות ייעודית לנעלי גברים מעוצבות. החיבור של עידן לסנדלרים של פעם הביא את בחירת מיקום החנות הראשונה כחנות בוטיק ברחוב אסתר המלכה 4 בתל אביב. המקום עוצב כמקום רגוע, כדי שהלקוחות ייהנו מחוויית הקנייה בצורה נעימה, כיפית ומשפחתית. שירלי, אשתו של עידן, היא שניצבת לצדו בפיתוח המקום, כאשר הפרפקציוניזם של עידן בא לידי ביטוי בפרטים הקטנים של הנעליים והסגנון המוביל הוא איפוק ססגוני ונגיעות של צבעוניות גברית ומרגשת.

לצד הנעליים ונונו מעצב גם חגורות, פפיונים, גרביים ואביזרים נלווים. ההשראות לקולקציה מגיעות בעיקר מאיטליה הידועה בהקפדה על טעם מעודן. הוא גם אוהב לעצב עם מחוות לעבר ובכך הוא יוצר נעל עם חיבור חזק לאותנטיות ולאופנה. עידן מעורב בכל תהליך הייצור והוא מלווה אותו בדיוק רב ובמקצועיות מתחילתו ועד סופו, החל מעיצוב הנעל, בחירת העור, מתיחת העור, צביעת השרוכים ועד להבאתו לחנות. שיטת עבודת היד תורמת מאוד למדויקות, ומכאן בעצם נגזרת הנוחות והאיכות של הנעל.

על הלקוחות הקבועים נמנים ידוענים שונים. אבל מיהו הגבר של Fiocco nero? קהל היעד מגוון, מגבר בגילאי 25 ועד לגבר בגיל 70 שרוצה טוויסט בנעל השחורה הקלאסית ולקבל מראה ורסטילי ומשודרג. הגבר של Fiocco nero הוא גבר מטופח, שאוהב להיראות טוב גבר שמעריך את הפרטים הקטנים ופתוח לשיגעונות של צבעים.

ניתן למצוא: אסתר המלכה 4 ת"א, 054-819-9948

פייסבוק: Fiocco nero, אינסטגרם: Fiocconero

צילום: יח"צ

6 מחשבות על “המעצב עם הפפיון השחור

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת גוגל

אתה מגיב באמצעות חשבון Google שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

מתחבר ל-%s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.