אלוף המספריים

אני עובדת מאוד קשה ומזה זמן רב יש לי חלום, לקחת לעצמי יום פינוק שבו כל משהו שאני צריכה לעשות זה לשבת ומסביבי מתרוצצים אחרים ומפנקים אותי. בשבוע שעבר הגשמתי את החלום הזה כשביקרתי בביוטיקו (Beautyco) – מתחם של יופי וסטייל בניהול אתי ודודי יפרח בעפולה. הגעתי בשעות הבוקר, נראית כמו עקרת בית בערב פסח, ויצאתי משם בשעות הערב יפה וזוהרת, כמו סינדרלה שרק מחכה לנסיך שיבוא וייקח אותה לנשף.

דודי יפרח החזיק מספרי ספרים בידיים כבר בגיל 16. היום, 30 שנה לאחר מכן, הוא עבר דרך ארוכה בעולם השיער וממשיך ללמוד ולהתמקצע בכל מה שקשור לתשוקות הכי גדולות שלו: גזירת שיער, צביעה ועיצוב תסרוקות כלה. עם הזמן, חילקו דודי ואשתו אתי את העבודה ביניהם וכיום כל אחד מהם אחראי על תחום אחר בסלון היופי שלהם.

מכיוון שהעסק הוא משפחתי, דודי מכשיר את בנו הצעיר לעבוד במקצועות הספרות ועיצוב השיער. יפתח, הבן הצעיר, מקפיד לנסוע לחו"ל לעיתים קרובות כדי להתעדכן בטרנדים האחרונים באופנות השיער ובשיטות החדשניות ביותר שיש לענף להציע בכדי לשמור על הרמה המקצועית הגבוהה של רשת המספרות ולהמשיך להוביל בתחום. הידע הרב שמביא איתו יפתח מההשתלמויות והתערוכות בחו"ל מאפשר לרשת המספרות לעקוב מקרוב אחרי הטרנדים המובילים בעולם ולהיות עם היד על הדופק בכל הקשור לחידושים ותסרוקות בקו מודרני וחדשני.

כחלק מחזון הביוטי, פתחו דודי ואשתו את מתחם ביוטיקו, סלון יופי וסטייל המציע מגוון שירותים במקום אחד: תספורות, צבע, טיפולים כימיים, אומברה, גוונים, תוספות שיער בשיטת טייפ איט, בניה וטיפוח ציפורניים, הסרת שיער, מילוי גבות במיקרובלנדינג ועוד. בנוסף, בתוך המתחם ישנו בוטיק איפור מבית יוסי ביטון. הכל מתוך הרצון של בני הזוג יפרח להעניק לכל לקוחה שתחפוץ בכך טיפול מלא, מכף רגל ועד ראש, או להיפך.

דודי יפרח משמש כיום גם כשגריר בינלאומי של חברת וולה פרופשיונלס הבינלאומית. לאחרונה הוא זכה בתחרות היוקרתית של מעצבי העל טוני וגיא הבינלאומיים מול 30,000 אורחים בערב גאלה נוצץ בשבוע האופנה בלונדון. מתוך כלל מעצבי השיער שזכו, הוא המעצב היחיד שמגזין יוקרתי של עיצוב שיער בחר לפרסם שתי תמונות של עיצוביו. בעתיד, מתכנן יפרח לעביר סדנאות והרצאות במתחם שלו וללמד מעצבי שיער ותיקים וחדשים את רזי המקצוע ואת הסודות להצלחה ושגשוג בתחום השיער.

את העובדות למדתי, כאמור, בזמן שהתפנקתי במתחם של בני הזוג יפרח. מיד כשבאתי קיבלו את פני בסבר פנים יפה, הציעו שתיה חמה או קרה וביקשו ממני לשבת לרגע עד שדודי יבדוק את שיערי. דודי הגיע, בדק ומיד הוכנסתי לקו הטיפול. צבעו לי את השיער בצבעי שיער ללא אמוניה, חפפו, סיפרו ולבסוף פאן שהשלים את המראה. לאחר מכן עברתי טיפול גבות, טיפול ציפורניים עם לק-ג'ל ולבסוף איפור פנים מלא.

במהלך השעות ששהיתי במקום היחס היה אדיב וסבלני. על כל שאלה הייתה תשובה, לכל טיפול היה הסבר (מהם החומרים, למה צריך אותם וכו'), ייעצו ושיתפו אותי. לרגע אחד לא נתנו לי להיות רעבה, צמאה או משועממת. בזמן שהמתנתי לטיפול כזה או אחר נהניתי לראות את המקצועיות במקום, במיוחד את עבודת המספריים היפה והמהירה של דודי. ראיתי גם כיצד הוא בוחר את הצבע עבור הלקוחות, גם מי ששמרנית כמוני וגם מי שפתוחה ומעזה, ולא אכפת לה להתנסות בצבעים העזים ביותר של העונה.

היה לי יום כיף כמו שרציתי ובסוף היום יצאתי מהמקום עם חיוך גדול על השפתיים. ברור לי לאן אחזור כשיתחשק לי שוב להתפנק.

צילום: אורית ענבר, יח"צ

3 מחשבות על “אלוף המספריים

כתיבת תגובה

אתר זו עושה שימוש ב-Akismet כדי לסנן תגובות זבל. פרטים נוספים אודות איך המידע מהתגובה שלך יעובד.