צחוק יפה לבריאות

אחד הדברים שאנחנו, בתור משפחה, אוהבים לעשות, ובמיוחד בחורף, כשאנו בבית ואי אפשר לצאת החוצה, הוא לשחק משחקים משפחתיים. לאחרונה שמחנו לצרף לקופסת המשחקים המשפחתית משחק קלפים של חברת גאוני. גאוני, למי שלא מכיר, היא חברה ישראלית אשר מתמחה במשחקי למידה, חשיבה ואסטרטגיה. פיתוח המשחקים נעשה בליווי של אנשי מקצוע כמו קלינאית תקשורת ועורכת לשונית.

"פשוט לצחוק" הוא משחק קלפים מבדר, שבמהלכו המשתתפים צריכים להשלים סדרה של שלישיית פרצופים, באמצעות תנועות פנים וידיים בלבד. במשחק אסור לדבר, כך שהשחקן יכול לבקש את הקלף החסר רק באמצעות פנטומימה המחקה את הפרצוף הנדרש: חריצת לשון, צביטה בלחיים, משיכה באוזניים ועוד.

המשחק המשעשע מזכיר לכולנו כמה חשוב לצחוק ולהתבדח. מומלץ לשתף במשחק את כל בני המשפחה – אח, אחות, אבא, אמא, סבא, סבתא, דודים ובני דודים – ולצחוק ביחד בכיף. המשחק כולל 36 קלפים של פרצופים מצחיקים של כל בני המשפחה.

לאחרונה שיחקנו כל המשפחה במשחק ולא הפסקנו לצחוק. חלק מבני המשפחה הצליחו לעשות פנטומימה לא רעה. האחרים היו כל כך גרועים שלא יכולנו להפסיק לצחוק. לא הבנו מה הם מבקשים, אבל זה לא שינה לאף אחד מכיוון שכל הזמן צחקנו. בנוסף, הכל היה כל כך מצחיק שלאף אחד מאיתנו לא שינה מי ניצח ומי הפסיד וכל המשחק התנהל באווירה טובה ועליזה.

פשוט לצחוק, מתאים מגיל 4 שנים ומעלה. מחיר: 49.90 שקלים. להשיג בצומת ספרים, סטימצקי, ברשתות  ובחנויות הצעצועים. למידע נוסף באתר http://www.geoni.co.il/

צילום: אופיר וייס

5 מחשבות על “צחוק יפה לבריאות

כתיבת תגובה

אתר זו עושה שימוש ב-Akismet כדי לסנן תגובות זבל. פרטים נוספים אודות איך המידע מהתגובה שלך יעובד.