הכל בשביל הבייבי

בשבוע שעבר התקיימה תערוכת בייבילנד המסורתית. חברות רבות פינקו את האמהות ואת הילדים והילדים שבדרך. בין השאר, חשפו מספר חברות מוצרים חדשים. בין החברות שבביתן שלהן שמחתי לבקר אפשר לציין את חברת מטרנה שהציעה עמדות ייעוץ שונות ובהן: עמדת ייעוץ תזונתי – יעוץ אישי בנושאי תזונה, שינה והנקה, עמדה ייעוץ וחלוקת דוגמיות להקלה על העיכול, עמדת טעימות לקטנטנים ועמדה לצילום תינוקות המכילה פריטים לתפאורה לצילום התינוק. כמובן שניתן היה לרכוש את מוצרי מטרנה ולקבל דוגמיות.

 אחת החברות האחרות שהציגה בבייבילנד הייתה חברת ד"ר פישר, אשר הקימה מתחם גדול במקום. במתחם קיבלו ההורים הסבר על מוצרי התינוקות והילדים של ד"ר פישר, מקבלים ערכת דוגמיות ונהנים ממבצעים בחנות המכר. בנוסף, קיבלו ההורים במתנה את כרטיסיות השנה הראשונה של' לצילום התינוק ולתיעוד אבני דרך בשנה הראשונה.

מימין: ד"ר נורית הראל, קרן פלס, ד"ר אלי פישר

הזמרת קרן פלס, אשר משמשת כפרזנטורית של החברה, הגיעה אף היא למתחם על מנת לדבר עם העוברים והשבים בתערוכה ולהצטלם עם ההורים. בין השאר, היא דיברה איתם על הזמרים המרשימים בתוכנית הכוכב הבא לאירוויזיון שבה היא משמשת כשופטת. ד"ר אלי פישר הפתיע וחשף בפני פלס שגם הוא חוטא לעיתים בשירה והשמיע לה את יכולותיו הווקאליות.

בנוסף, מציעים בד"ר פישר תיק עגלה חדש (Mommy Bag). מדובר בתיק עגלה מעוצב, גדול ופונקציונלי המכיל מגוון רחב של תכשירים לרך הנולד, מכף רגל ועד ראש. התיק יכול לשמש בתור מתנה נהדרת לאימהות טריות. התיק מכיל מגוון תכשירים בדוקים ואהובים המלווים כמעט כל בית בישראל. בין התכשירים תמצאו מגוון פתרונות רחב לטיפול, לרחצה והחתלת התינוק, לצינון  וגם קרם גוף במיוחד לטקס שלפני השינה.

התיק המעוצב מכיל מספר רב של תאים פנימיים וחיצוניים לנוחיות מקסימאלית ומגיע בארבעה צבעים לבחירה: ירוק, ורוד, אפור וכחול ג'ינס. התכשירים בתיק הם מסדרת קמיל בלו – סדרת תכשירי התינוקות הוותיקה והמובילה בישראל ומסדרת  קמיל בלו סנסיטיב – הבחירה המועדפת של בתי היולדות בישראל.

תיק היולדות כולל: קמיל בלו סנסטיב משחת החתלה לתינוק, 120 גר', קמיל בלו סנסטיב אל סבון לתינוק, 500 מ"ל, קמיל בלו סנסטיב שמפו אל דמע לתינוק, 500 מ"ל, קמיל בלו סנטיב תחליב גוף לתינוק, 500 מ"ל, קמיל בלו סנסטיב מגבונים לתינוק, 120 יחידות, קמיל בלו מגבונאף לתינוק, 30 יחידות וקרמאף לתינוק, 30 גר'

צילום: אביב חופי, יעל האן, יח"צ

2 מחשבות על “הכל בשביל הבייבי

כתיבת תגובה

אתר זו עושה שימוש ב-Akismet כדי לסנן תגובות זבל. פרטים נוספים אודות איך המידע מהתגובה שלך יעובד.