ניחוח ההימלאיה

אני מאוד אוהבת סבונים. כשאני נכנסת לחנות של דברי קוסמטיקה, באופן טבעי אני ניגשת לאזור הסבונים, גם אם אני לא זקוקה לסבון חדש. אני פשוט אוהבת להריח וליהנות מהניחוחות של הסבונים. ביחד עם זאת, כשאני רוכשת סבון לעצמי, אחד הדברים שחשוב לי הוא הרכב החומרים מהם עשוי הסבון. אם אני מוצאת סבון טבעי מוצלח תמיד אעדיף אותו על פני סבון אחר שעלול להיות מלא בכימיקלים.

 מסיבה זו שמחתי להכיר ולקבל להתנסות לאחרונה את אחד הסבונים של המותג ההודי לסבונים טבעיים medimix. מותג זה מציע סבון איורוודה 100% טבעי בניחוח משכר, המבוסס על שמן קוקוס טהור ו-18 צמחי מרפא. זהו בהחלט סבון שכיף לתת ולקבל.

בחירת הצמחים, הגדלים באזור הרי ההימלאיה, אינה מקרית. על פי האיורוודה (מסורת מרפא הודית עתיקה), הם בעלי סגולות מיוחדות. השילוב המיוחד של הצמחים מטפח ומטפל בעור. הסבון מנקה את העור ביסודיות אך בעדינות ועם זאת הוא מזין את העור, מבלי לייבשו. הסבון מתאים לכל סוגי העור, לשימוש על עור הפנים והגוף. בנוסף, אם גם העור שלכם, כמו שלי, סובל מכל שטיפות הידיים, הכפפות והשימוש באלכוג'ל בגלל הקורונה, זה בדיוק הזמן להשקיע בחזרה בעור הידיים ולפנק אותו עם סבון מאוד נעים. אני התחלתי להשתמש בסבון ובינתיים מרגיש לי מאוד נעים בעור כשאני משתמשת בו.

בין מגוון הצמחים בסבון אפשר לציין את: נים, כוסברה, ליקוריץ (שוש קירח), ג'ינג'ר (זנגוויל), קצח, כמון, קיסוסית (קוצנית וסינית), ברברית הודית, אקורוס קלמוס (דגל מתוק), ארז הימלאי, כורכום, זרעי פרג, סמילקס סיני, אמבליה (אברשאי), הולארנה פאבנסנס, שרעול, גוגול ועפרית.

הסבון בעל תקן GMP והוא אינו מכיל כימיקלים, פטרוכימיקלים, צבעים מלאכותיים, ריחות סינתטיים, דטרגנטים או שומן מן החי.

הסבון מוצע בשלושה גדלים: 75 גרם, 125 גרם ומארז מיוחד הכולל 48 סבונים אישיים to go.

מחירים: 125 גרם: 28 שקלים. 75 גרם: 20 שקלים. מארז של 48 סבוני to go אישיים: 95.90 ש"ח (את המארז ניתן להשיג רק באתר http://www.uherbals.co.il/).

להשיג ברשתות וחנויות טבע ברחבי הארץ ובאתר: http://www.uherbals.co.il/

צילום: אורית ענבר

2 מחשבות על “ניחוח ההימלאיה

כתיבת תגובה

אתר זו עושה שימוש ב-Akismet כדי לסנן תגובות זבל. פרטים נוספים אודות איך המידע מהתגובה שלך יעובד.