מתוק מלוח בפה

אני חושבת שאין מי שלא מכיר את בייגלה שטוחים של אסם. הם עשו מהפך בעולם הבייגלה כשהושקו בשנת 2011 והכניסו משב רוח רענן לקטגוריה. צורתו החדשנית של הבייגלה שטוחים יצרה סנסציה על מדפי הבייגלה והמוצרים אזלו בתוך ימים ספורים מהמדפים. מאז הם שם וממשיכים לשמור על פופולאריות.

עכשיו, כ-13 שנה לאחר ההשקה הראשונית של בייגלה שטוחים, החליטו באסם להביא את הדבר הגדול הבא בשטוחים ולהתחבר לטרנד המתוק מלוח שממשיך לצבור תאוצה בשוק המזון. באסם עבדו על פיתוח שיהווה שילוב מנצח בין צורתו האייקונית והאהובה של בייגלה שטוחים לבין ציפויים מפנקים של קרם קרמל ושוקולד.

התוצאה שהתקבלה היא בייגלה שטוחים בציפויים מתוקים ומפנקים בשני טעמים: שוקולד חלב וקרם קרמל. שני המוצרים יישארו כמוצרים קבועים על מדפי הבייגלה. הצירוף של שטוחים בציפוי יוצר חווית אכילה מרגשת בפה בזכות שילוב הטעמים של הציפוי המתוק והבייגלה שטוחים המלוח. יש סיכוי טוב שלא תאכלו להפסיק לאכול אותם.

אני ניסיתי את השטוחים החדשים בשני הטעמים. השטוחים בציפוי קרמל היו מאוד מוצלחים. הציפוי היה עשיר ונדיב והטעם הזכיר מוקה אם כי היה קצת מתוק. דווקא ציפוי השוקולד הפתיע בכך שהיה פחות מתוק. אבל שניהם היו מוצלחים בעיני והשתלבו טוב עם הבייגלה המלוח. אהבתי את העובדה שהבייגלה נשארו פריכים למרות הציפויים שעליהם. בסך הכל מדובר בעיני בחטיף מאוד מוצלח. הטענה היחידה שיש לי היא שאי אפשר להפסיק לנשנש אותו ובצורה כזו החבילה נגמרת מהר מדיף במיוחד אם יש שותפים לאכילה. אני כבר מצפה בסקרנות לראות מה יהיו החידושים הבאים בקטגוריה,כיאני בטוחה שיהיה. בינתיים אל תשלחו ידיים לשטוחים שלי.

בייגלה בציפוי שוקולד חלב / קרם קרמל: תכולה 120 גרם. כשר חלבי, בד"צ העדה החרדית, ירושלים. ניתן לרכושבכל רשתות השיווק.

צילום: אורית ענבר

4 מחשבות על “מתוק מלוח בפה

  1. הכל דיבורים אמי מנסה מספר ימים להשיג ןליקנות לא בטיב טעם הגדול בראשון לא בסניף שופרסל בראשון אין לא בסניף יוחננוף נס ציונה אין אז מפרסמים ולא דואגים שיהיה על המדף ביזיון!!!

    אהבתי

    1. מאוד מצער אותי לשמוע שהיא לא השיגה את החטיף. אני לא יכולה לעזור לך כי אני לא מהחברה, אני רק סיקרתי את המוצר וכתבתי עליו חוות דעת. יכול להיות שהמוצר פשוט אזל כי אנשים התלהבו וקנו. בכל מקרה, אנסה להעביר את התלונה לחברה

      אהבתי

כתיבת תגובה

אתר זו עושה שימוש ב-Akismet כדי לסנן תגובות זבל. פרטים נוספים אודות איך המידע מהתגובה שלך יעובד.