האורנים באו לנקות

כשאני מנקה את הבית אני אוהבת לנקות עם מוצרים שעושים לי את החיים קלים. למה הכוונה? שמנקים את מה שצריך לנקות בקלות, בלי לדרוש ממני הרבה מאמץ, ורצוי שאחרי פעולת הניקיון גם יהיה ריח טוב בבית. אחרת איך ידעו שניקינו?

מסיבה זו שמחתי מאוד שלאחרונה סנו יצאו עם מוצר חדש שיעזור בניקיון הבית ועונה בדיוק על הדרישות האלו. מדובר במוצר נוסף מסדרת ג'ל האורנים האהוב והמוכר. זהו מתז קצף לניקוי כללי עם שמן אורנים טבעי לשימוש קל ונוח. מתז הקצף מנקה בקלות ובמהירות ומתאים לרוב סוגי המשטחים, מצטיין בפירוק והסרת שומנים ובהברקת כלים סניטריים, פורמייקה, זכוכית ועוד.

במספר פעולות פשוטות: התזת הקצף, ניגוב החומר באמצעות מטלית לחה או ספוג עד להסרה מתקבל ניקיון יסודי ומושלם. המתז מגיע באריזת 1 ליטר.

התנסיתי לאחרונה עם המתז ועלי לומר שאני מרוצה מאוד מהביצועים שלו. ניסיתי אותו על כמה סוגי משטחים והוא באמת מנקה אותם במהירות ובקלות. השימוש, כמובן נוח מאוד: מתיזים על המשטח ולאחר מכן מנגבים במטלית לחה עד שמסירים את כל שאריות הקצף. מיד לאחר מכן המשטח נקי. כמובן שאחר כך יש גם ריח נעים. מוזמנים לנסות גם ובהצלחה.

מחיר: 16.90 שקלים (לפי אתר זאפ). להשיג ברשתות השיווק.

התעדכנו באתר סנו בטיפים ומידע על מוצרים, שימוש נכון והדרכה בעולמות התוכן – www.sano.co.il פייסבוק: https://www.facebook.com/sano.co.il

צילום: אורית ענבר

מחשבה אחת על “האורנים באו לנקות

כתיבת תגובה

אתר זו עושה שימוש ב-Akismet כדי לסנן תגובות זבל. פרטים נוספים אודות איך המידע מהתגובה שלך יעובד.