ריפוד נקי בהתזה

אחד הדברים שהכי מתסכלים אותי מבחינת ניקיון הוא כשצריך לנקות ריפודים ושטיחים. אלו דברים שלא קל לנקות אותם לבד, אלא אם כן יש לכם חומר ניקוי שהוא באמת טוב, שמסיר בקלות, במהירות וביעילות את הכתמים האלה שנוטים להידבר, במיוחד על הריפודים.

מסיבה זו שמחתי לגלות שלאחרונה סנו הוציאה מוצר חדש וייעודי בדיוק למטרה זו. מדובר במתז לניקוי ורענון ריפודים – בקלות וביעילות, בניחוח מרכך כביסה. התכשיר החדש של סנו לניקוי ורענון ריפודים מתאים גם לניקוי והסרת כתמים ולכלוך ממזרנים ומשטיחים. התכשיר לניקוי ורענון ריפודים של סנו מסיר את הלכלוך שמצטבר בעומק הסיבים של הבד, נלחם בכתמים ומרענן את בדי הריפוד, המזרנים והשטיחים ומשאיר ניחוח עוצמתי ורענן של מרכך כביסה.

את הניקיון עושים במספר פעולות פשוטות: ריסוס הנוזל, שפשוף במברשת עדינה, ניגוב במטלית לחה או מגבון עד להסרה מלאה וחזרה על הפעולה עד לניקוי כל שטח הריפוד, והמתנה לייבוש מלא. אם עושים זאת כמו שצריך ובהתאם להוראות, מתקבלים ריפודים נקיים, רעננים ובניחוח מרכך כביסה אהוב.

ניסיתי את המתז החדש על ריפוד של ספה שכבר מזמן היה זקוק לניקוי ועל שטיח. פעלתי בדיוק לפי ההוראות וחיכיתי לראות את התוצאות. שמחתי לראות כי המתז עשה את העבודה וניקה את המשטחים שעליהם הוא הותז. מעבר לכך, בחדר התפשט ניחוח מרענן ונעים, שהוא כבר בונוס בפני עצמו. ממליצה גם לכם לנסות את המתז ובהצלחה.

באריזת מתז – 500 מ"ל. מחיר: 19.90 שקלים (לפי אתר זאפ). להשיג ברשתות השיווק.

התעדכנו באתר סנו בטיפים ומידע על מוצרים, שימוש נכון והדרכה בעולמות התוכן www.sano.co.il פייסבוק: https://www.facebook.com/sano.co.il

צילום: ירון ויינברג, אורית ענבר

מחשבה אחת על “ריפוד נקי בהתזה

כתיבת תגובה

אתר זו עושה שימוש ב-Akismet כדי לסנן תגובות זבל. פרטים נוספים אודות איך המידע מהתגובה שלך יעובד.