שקוף שזה נקי

בבתים רבים יש היום מרפסות שמש. האמת, שמרפסות כאלה הן באמת כיף גדול מכיוון שהן מאפשרות להיות בבית ולהרגיש בחוץ. כשמזג האוויר נאה, אפשר לשבת בנחת במרפסת, עם משקה קר או חם, אולי קצת פינוקים אחרים וליהנות מהנוף הנשקף דרך הזכוכית.

אבל, רגע. על מנת שההנאה תהיה מושלמת, חשוב מאוד שהזכוכית תהיה נקיה ושקופה, כפי שזכוכית צריכה להיות, כדי שנוכל לקבל תמונה משולמת של מה שקורה בחוץ גם כשאנו יושבים על הכיסא במרפסת, בלי שנצטרך לעמוד או להתכופף מעבר למעקה הזכוכית. לשם כך עלינו להקפיד ולנקות את מעקה הזכוכית היטב, משני צדדיו, הפנימי והחיצוני. אולם, בעוד שאת החלק הפנימי של מעקה הזכוכית קל יחסית לנקות, אל החלק החיצוני קשה להגיע וזה אף מסוכן אם אין לכם ציוד מתאים.

אני שמחה לספר לכם שמעכשיו יש לי פתרון נהדר בשבילכם. לאחר תקופה ארוכה של מחקר ופיתוח חברת VIVIAN האיטלקית משיקה את BALCONY VISHER. זהו מגב ייחודי חכם ופשוט לניקוי מעקה המרפסת משני צדדיו. למגב מחובר סליל קפיצי משוריין עם סגר ביטחון להשחלת היד. לקפיץ 3 מטרות: מניעת נפילת המגב, הפחתה מתחושת משקלו של המוצר ועזרה בתפעולו. מגב הסיליקון נועד לגרוף את מי הסבון מלמעלה כלפי מטה. כרית המיקרופייבר מצדו השני של להב הסיליקון מיועדת לספיגת הטיפות מתחתית המעקה לאחר פעולת הניגוב.

לניקיון מושלם מוצע סדר פעולות  לשימוש אולטימטיבי :להוציא את היד מעבר למעקה המרפסת ולהתיז מי סבון על צידה החיצוני של זגוגית המעקה. לכוון את אורכו של המקל הטלסקופי המצורף למגב. להשחיל את היד אל תוך לולאת הסליל הקפיצי המחובר למגב. לנגב את זגוגית המעקה מן הצד החיצוני באמצעות להב הסיליקון בתנועה מלמעלה לכיוון מטה. לאחר מכן יש להפוך את המגב לצדו השני ולנגב באמצעות כרית המיקרופייבר את הטיפות שנותרו על הזגוגית. בסיום הניקוי יש להוציא את כרית המיקרופייבר מהצמדן לשטוף ולהניח לייבוש.

המגב מאוד נוח ויעיל לשימוש והוא עושה את העבודה היטב. ברגע שבו לומדים את הטכניקה הפשוטה של השימוש זה עובד ממש טוב והמחשבה המידית שעוברת בראש היא איך לא חשבו על זה קודם. ניקוי מעקה הזכוכית הופך כך ליעיל ולא מסוכן. ממליצה לכם בחום לנסות את המגב.

מחיר: 149.90 שקלים. להשיג ברשת חנויות אייס, היפר רוזנפלד, רשת חנויות ג'ונסון קלין ובחנויות מובחרות ברחבי הארץ.

צילום: אורית ענבר, יח"צ ויויאן

מחשבה אחת על “שקוף שזה נקי

כתיבת תגובה

אתר זו עושה שימוש ב-Akismet כדי לסנן תגובות זבל. פרטים נוספים אודות איך המידע מהתגובה שלך יעובד.