אכלו לו את האוזן

חג פורים הולך ומתקרב. זהו אחד החגים האהובים עלי ביותר ואני אוהבת כל דבר שקשור אליו, מהתחפשות ועד מאכלי החג. כמובן שהמאכל המפורסם ביותר המקושר עם פורים הוא אוזני המן. יש כמובן מי שנוהג להכין אוזני המן בעצמו, אבל רבים מוותרים על הטרחה וקונים אוזני המן. בשק יש אכן שפע ומגוון של אוזני המן ולא פשוט לבחור מבין המגוון הזה.

אני מאוד אוהבת לקנות את אוזני ההמן של חברת אחוה, היצרנית המובילה בישראל של מוצרי טחינה, חלוה ודברי מאפה. אוזני ההמן שלהן טעימות והמחיר הוא מעולה ביחס לתמורה שמקבלים. השנה החליטו באחוה להתחדש ולרגל חג הפורים הם משיקים את אוזני ההמן מתוצרתם באריזות משפחתיות נוחות חדשות של 500 גרם. הסדרה כוללת אוזני המן במילוי מלית פרג, אוזני המן במילוי מלית תמרים ואוזני המן במילוי ממרח בטעם שוקולד.

האריזה החדשה של אוזני המן של אחוה שומרת טריות וגם קלה לפתיחה ולסגירה. בנוסף, משווקת אחוה אוזן המן במילוי שוקולד באריזה אישית במחיר של 1-1.5 שקל בלבד. אוזני ההמן של אחוה משווקות גם לכוחות הביטחון, ליחידות צה"ל השונות ובתי חולים לחגיגות פורים משמחות. כמו כן, דו"ח של חברת סטורנקסט, אשר בדק את מחירי הטחינה הגולמית בישראל לשנת 2023, מצא כי טחינה אחוה היא הטחינה הזולה ביותר על המדף ובפער על עשרות אחוזים לעומת טחינות מתחרות. 

אנחנו ניסינו לקראת החג שתיים מתוך שלושת סוגי אריזות אוזני ההמן של אחוה: אוזני המן במילוי ממרח בטעם שוקולד ובטעם תמרים. אנחנו אוהבים את שני המילויים האלה ונהנו מהם. המילוי היה עשיר ונדיב וגם טעים. האוזניים עצמן עשויות מבצק רך ונימוחות בפה. בסך הכל, התוצר הסופי הוא מוצלח מאוד, וכאמור, מדובר במארז שנותן תמורה מלאה למחיר. בנוסף, מכיוון שמדובר במארז משפחתי, גם אין חשש שהאוזניים יגמרו מהר מדי, וכשמארחים אפשר לרכוש קופסה או שתיים, תלוי במספר האורחים, וליהנות משפע של אוזני המן. מומלץ.

מחיר מומלץ לצרכן: כ-11-13 שקלים לאריזת 500 גרם; 1-1.5 שקלים לאוזן המן אישית.  כשר פרווה בהשגחת בד"ץ העדה החרדית ירושלים. להשיג ברשתות השיווק, המכולות והחנויות הנבחרות.

צילום: אורית ענבר

כתיבת תגובה

אתר זו עושה שימוש ב-Akismet כדי לסנן תגובות זבל. פרטים נוספים אודות איך המידע מהתגובה שלך יעובד.