משלוח שכולו קינדר

אחד המנהגים המקובלים ביותר בפורים, ההולך ומתקרב, הוא משלוח מנות. איך אתם עם משלוחי מנות, מכינים לבד או קונים? אני תמיד מעדיפה להכין את משלוחי המנות לבד. אמנם לרוב יהיו בפנים מוצרים קנויים, לרוב חטיפים מתוקים ו/או מלוחים. לצדם, אוסיף גם מאפים כמו אוזני המן, ביתיים או קנויים, תלוי בזמן שהיה לי. אבל, כשאני מכינה משלוח מנות בעצמי, גם אם אני משתמשת במוצרים מוכנים, אני עדיין יודעת בדיוק מה יש בפנים ויכולה לבחור את המוצרים שאני רוצה להכניס לתוך המשלוח.

מסיבה זו שמחתי לגלות כי במיוחד לכבוד חג הפורים 2024 קבוצת פררו מרחיבה את מגוון המוצרים של קינדר לחג, במהדורה מוגבלת. ביניהם אפשר למצוא את: קינדר מיני פרינדס חלב (122 גרם), קינדר מיני פרינדס עם שברי עוגיות (122 גרם), קינדר גיבורי העל של החג, (15 גרם * 6 יח'), קינדר ביצת הפתעה מקסי באריזת מיניונים (100 גרם) וקינדר שוקובונס באריזה משפחתית (200 גרם).

כמו כן, המוצר האהוב קינדר בואנו מיני אגס (90 גרם) שהגיע לראשונה לישראל במהדורה מוגבלת לחנוכה, חוזר במהדורה מוגבלת וייחודית לחג הפורים. קינדר בואנו -ביצי שוקולד מעניק את חווית הטעם המפנקת והאהובה של קינדר בואנו. כל יחידה היא בעלת מעטפת וופל עבה בציפוי שוקולד חלב ומילוי קרם אגוזי לוז ארומטי ובמרקם חלק.

השנה קינדר מציעה חווית Pick&Mix מיוחדת לחג באמצעות שקיות פורים מעוצבות למשלוחי המנות החגיגיים. במגוון רשתות השיווק ניתן למצוא את מתחמי הפורים של קינדר, משם לוקחים שקית מעוצבת במתנה, בוחרים את מוצרי קינדר האהובים ואורזים את משלוח המנות למי שאוהבים.

אני ובני משפחתי מאוד אוהבים את המוצרים של קינדר. נשמח לקבל אותם במשלוח מנות ובכלל ולכן אנחנו גם שמחים לשים אותם במשלוח מנות שאנחנו מכינים. תוכלו, כאמור, לשים את המשלוח בשקית הייעודית או בכל אריזה אחרת שתבחרו.

לכל מי שרוצה ללמוד איך להכין משלוח מנות מיוחד לפורים וכיצד להכין תחפושת בבית, מוזמנים להיכנס למתחם פורים של קינדר בכתובת kinder.com. פורים שמח לכולם!

צילום: אורית ענבר

2 מחשבות על “משלוח שכולו קינדר

כתיבת תגובה

אתר זו עושה שימוש ב-Akismet כדי לסנן תגובות זבל. פרטים נוספים אודות איך המידע מהתגובה שלך יעובד.