הגלידה פותחת עונה

למרות ההתחממות בימים שלפני פורים, הקיץ עוד לא כאן. אבל זה לא מפריע לחברות הגלידות לפתוח את עונת הגלידות 2024 ולהציג את המגוון החדש שלהן. לאחרונה עשתה זאת גלידות נסטלה אשר בחרה להציג מגוון חידושים מפתיעים ומרגשים, שהם כמובן גם טעימים ומפנקים מאוד.

בין החידושים ניתן לציין את אקסטרים סופלה שוקולד ואגוזי לוז (כ-9 שקלים), מילקה עוגיות חמאה (כ-13 ליחיד ויש מבצעים על שלושה), מאגדת קראנץ' אלפחורס (כ-25 שקלים) ומאגדת שוקולד אגוזי לוז מסדרת 99 קלוריות (כ-26 שקלים). העונה משיקה גלידות נסטלה תחת המותג קראנץ' (Crunch) את מאגדת קראנץ' אלפחורס – שלגון בטעם ריבת חלב ועוגיות, בציפוי שוקולד לבן עם פצפוצי אורז ושבבי קוקוס קלוי. מדובר בטעם שהוצע ונבחר על ידי הצרכנים בשנה שעברה, טעם ייחודי ואהוב.

בנוסף מרחיבה גלידות נסטלה את סדרת אקסטרים (Extreme) ומשיקה מהדורת קינוחים מיוחדת, ובשלב הראשון את טילון אקסטרים סופלה שוקולד ואגוזי לוז – טילון גלידה בטעם שוקולד ואגוזי לוז, עם ריפל שוקולד נוזלי מפנק ומטבע שוקולד חלב עם עוגיות בראוניז. זוהי בשורה משמחת במיוחד עבור אוהבי השוקולד המחפשים קינוח שוקולדי ומפנק.

כמו כן, מביאה העונה גלידות נסטלה חדשנות בסדרת מילקה האהובה במיוחד בישראל, ומשיקה את מילקה עוגיות חמאה, שלגון וניל עם ממרח עוגיות, שברי עוגיות חמאה וציפוי שוקולד חלב. בגזרת ה-99 קלוריות, משיקה גלידות נסטלה מאגדת שוקולד אגוזי לוז – שלגון בטעם שוקולד אגוזים, עם שברי אגוזי לוז מסוכרים וציפוי שוקולד חלב.

שלא תחשבו שזה הכל. בהמשך העונה תמשיך גלידות נסטלה לרגש את הצרכנים עם מגוון השקות ושיתופי פעולה מפתיעים ומרגשים. כך שיש למה לצפות. לאה ריינר מלמד, סמנכ"לית השיווק של גלידות נסטלה: "אנו בגלידות נסטלה, גאים לפתוח עוד עונה מרגשת ומפתיעה שמביאה עימה חידושים וטעמים שיוצאים מהקופסה ומספקים לצרכן הישראלי רגע של נחמה בימים טרופים אלו. מצפה לנו עונת גלידות מעניינת במיוחד עם חידושים בכלל המותגים, ולקראת הקיץ יהיו עוד חידושים ושיתופי פעולה מפתיעים".

טעמנו כמובן ממיטב הגלידות החדשות. מה אני יכולה להגיד לכם? הכל היה לנו טעים, טעים. כמובן שבתור מכורה לשוקולד עפתי במיוחד על טילון אקסטרים סופלה שוקולד ואגוזי לוז וגם את השלגון בטעם שוקולד אגודים מגזרת ה-99 אהבתי מאוד. אבל גם מילקה עוגיות חמאה וקראנץ' אלפחורס היו טעימים ובעלי טעם יותר מיוחד. בקיצור, הולכת להיות פה עונה נפלאה של גלידות ושלגונים חדשים ובשבילי זו כבר סיבה למסיבה.

את גלידות נסטלה ניתן למצוא בכל רשתות השיווק, בחנויות הנוחות ובקיוסקים נבחרים.

צילום: אורית ענבר

מחשבה אחת על “הגלידה פותחת עונה

כתיבת תגובה

אתר זו עושה שימוש ב-Akismet כדי לסנן תגובות זבל. פרטים נוספים אודות איך המידע מהתגובה שלך יעובד.