שאני אשפשף?

אני ממשיכה עם הניקיונות לפסח וממשיכה לבדוק גם מוצרי ניקוי שונים. הפעם הלכתי לבדוק את מוצרי הניקוי של המותג האמריקאי סקראב דדי (Scrub Daddy). אולי אתם מכירים את זה יותר בתור הספוג המחייך. המותג סקראב דדי התחיל מספוג העשוי מקצף פולימרי בצורת עיגול עם שני חורים במרכזו והתפתח למגוון סוגי ספוגים ומוצרי ניקוי אחרים. מחיר מומלץ: 19.90-17.90 שקלים.

הספוג של סקראב דדי מתקשח במים קרים ומתרכך במים חמימים.  ככל שהמים קרים יותר, הוא מתקשה יותר. הוא מתאים לניקוי כלים שגרתי וגם למשימות שדורשות קרצוף אינטנסיבי יותר, כמו ניקוי סירים שרופים או גריל, וכן לניקוי משטחים שונים כמו כיורים, מקלחונים ועוד, הוא אינו סופח ריחות וכתמים, לא מתפורר, ועמיד לאורך זמן. אפשר להשיג אותו בכמה צבעים.

למוצרים המקוריים התווספו מגוון מוצרים אחרים כמו ספוג סקראב דדי בריח לימון (כ-19.90 שקלים). זהו ספוג בצורת סמיילי מיוחד המשתנה לפי טמפרטורה של המים, אינו שורטבניחוח לימון. הוא בטוח לשימוש על משטחים עדינים ואינו מותיר שריטות, מיועד לניקוי רב תכליתי, אינו סופג ריחות, ניתן לניקוי במדיח אגרונומי לניקוי במקומות שקשה להגיע אליהם. אורך חיים עד 12 שבועות, מתקשה במים קרים ומתרכך במים חמים. מתאים לניקוי פנים וחוץ הבית כגון: מקלחות, שירותים, כיורים, ריהוט, חלונות ועוד.

נוספו  ספוגיות מלבניות לקרצוף (דוגמת אלה שאנחנו לרוב משתמשים בהן לניקוי כלים). הן נקראות סקאור דדי. חוץ מאשר במטבח אפשר להשתמש בהן גם לניקוי ריהוט, מרצפות וקירות, לניקוי חדרי הרחצה ולניקוי רהיטי גן ודברים אחרים שאתם מחזיקים מחוץ לבית.

יש להם גם משחה עוצמתית לניקוי רב תכליתי 250 גרם. היא מנקה כמעט כל דבר וביניהם תנורים, סירים, מחבתות, משטחי זכוכית, כלי כסף, חדרי רחצה ועוד. המשחה מגיעה עם ספוג ניקוי דו צדדי (סקראב מאמי) על מנת שנתן יהיה להשתמש במשחה בעזרתו. המחיר הממוצע למשחה זו הוא 37.90 שקלים.

מוצר נוסף הוא מטליות מיקרופייבר לניקוי כללי. מדובר במטליות רכות במיוחד ההופכות את הניקיון למשימה קלה ונעימה. הן מתאימות לניקוי אבק, משטחים יבשים, להברקה ולשימוש חוזר (צריך לשטוף לפני השימוש החוזר). המטליות מאוד עמידות נוחות לשימוש. במארז יש זג מטליות והן נמכרות בכ-21.90 שקלים.

מוצר נוסף הוא ידית קרצוף עם דיספנסר לסבון. כמו כל הספוגים האחרים בסדרה, גם ראש הידית הזה מתקשה במים קרים ומתרכך במים חמים. הוא מגיע בסגירה כפולה למניעת דליפת סבון. ניתן להשתמש בו לא רק לשטיפת כלים, סירים ומחבתות אלא גם למשטחים שונים כמו זכוכית, ברזל ונחושת.

התנסיתי במגוון המוצרים מבית סקראב דדי ואני מאוד מרוצה. הם מנקים היטב את כל סוגי המשטחים וטובים לשימוש במגוון חדרי הבית ואף מחוץ לבית. הם מצליחים להסיר גם שומנים קשים ושרופים והכי חשוב שלא צריך לאמץ יותר מדי את הידיים. מחירי המוצרים מאוד סבירים ביחס לעלות. ממליצה מאוד.

אפשר לקנות את הסקראב דדי בחלק מרשתות השיווק והפארם, וכן בחנות המותג באמזון ובאתרים נוספים.

צילום: אורית ענבר

מחשבה אחת על “שאני אשפשף?

כתיבת תגובה

אתר זו עושה שימוש ב-Akismet כדי לסנן תגובות זבל. פרטים נוספים אודות איך המידע מהתגובה שלך יעובד.