זית אבל בקטנה

במה אתם נוהגים לתבל את הסלטים שלכם ואת שאר המאכלים אשר זקוקים לשמן לצורך התיבול שלהם? האם אתם משתמשים בשמן זית או בשמן אחר? שמן זית הולם ונעשה פופולארי בשימוש במשק הבית הישראלי ויותר ויותר אנשים נוהגים להשתמש בו. עם זאת, המחיר שלו נחשב ליקר ובשנים האחרונות הייצור לא מצליח לענות על הביקוש.

לאור המשבר העולמי בענף שמן הזית, המחסור בחומרי גלם ועליות המחירים החדות, עץ הזית החליטה להחזיר את המוצר זיתולה למדפים. זיתולה הוא שמן קנולה המשלב בתוכו גם שמן זית כתית מעולה (כמות של 10%) בבקבוק אחד.

שילוב שמן זית כתית מעולה מעניק למוצר ארומה אופיינית באופן טבעי כך שיכול להתאים לבישול, תיבול, טיגון ואפייה.  שילוב השמנים מעניק למוצר מגוון יתרונות ויאפשר לצרכן ליהנות מהיתרונות הבריאותיים של שני השמנים  – המוצר עשיר בנוגדי חימצון, עשיר בשומן בריא מסוג אומגה 3 ובוויטמין  E וברכיבים בריאותיים נוספים.

למי שלא מכיר, עץ הזית הוא מותג אהוד ביותר בקרב הצרכנים אשר מעניק ערך מוסף במוצריו, בכל הקטגוריות בהן הוא נמצא. מוצריו מהווים חלק בלתי נפרד מהטעמים והניחוחות של המטבח הישראלי מזה שנים רבות. מותג עץ הזית מביא לצרכן הישראלי מגוון רחב של מוצרים בעלי תועלות בריאותיות, קולינאריות ופונקציונאליות, עליהן שמה החברה דגש רב

התנסיתי לאחרונה בזמן זיתולה. אני מאלה שאוהבים גם שמן קנולה וגם שמן זית, כך שהשילוב של שניהם בשמן אחד עובד בשבילי בצורה מעולה. אהבתי את הטעם של השמן ואת היתרונות שלו וכמובן אהבתי מאוד את המחיר הסביר שלו. אני חושבת שזה בהחלט רעיון טוב של עץ הזית וממליצה מאוד על השמן הזה.

זיתולה זמין בכל רשתות השיווק בבקבוק פלסטיק בגודל של 750 מ"ל, בהשגחת בית יוסף ורבנות ראשית. המחיר הממוצע הוא 19.90 שקלים. 

צילום: אורית ענבר

מחשבה אחת על “זית אבל בקטנה

כתיבת תגובה

אתר זו עושה שימוש ב-Akismet כדי לסנן תגובות זבל. פרטים נוספים אודות איך המידע מהתגובה שלך יעובד.