בעד עור חלק

כפי שיודע כל מי שמקפיד על טיפוח עורו, מה שחשוב הוא שהעור יהיה מוזן היטב בלחות ומראהו יהיה נעים ובעיקר חלק וללא קמטים. לשם כך, אנחנו משתמשים בקרמים שונים ומקווים שהם יעזרו לנו. חלק מהם באמת יכולים לעזור, אבל להקפיד על שימוש בקרמים איכותיים שיש בהם את החומרים שבאמת יכולים להזין את העור ולשמור עליו.

מסיבה זו כדאי מאוד להכיר את הסדרה החדשה שיצאה לאחרונה מבית ד"ר פישר, פרי פיתוח חדשני. הכוונה היא לסדרת אפקטיב קר-קולגן פרו. מוצרי הסדרה מועשרים ברכיב הפעיל והאפקטיבי במיוחד ניאצינאמיד (ויטמין B3), בשילוב עם ויטמין E ופרו ויטמין B5 למראה עור גמיש, אחיד וחלק יותר. תכשירי הסדרה מתאימים לעור רגיש, מעניקים לחות ל-72 שעות, נספגים במהירות, נבדקו קלינית וללא פרבנים.

סדרת COLLAGEN PRO כוללת קרם גוף, קרם ידיים וקרם רב שימושי המתאים לפנים, לגוף ולידיים, מעניקה לחות ל-72 שעות, מאופיינת במרקמים קלילים הנספגים במהירות ובניחוח נשי ועדין, לחוויית שימוש מהנה ונעימה במיוחד. סדרת COLLAGEN PRO מוצעת תחת המותג אפקטיב קר ומצטרפת למגוון רחב של קרמי גוף וידיים של תשלובת ד"ר פישר- מס' 1 במכירות קרמי גוף וידיים בישראל (לפי מכירות סטורנקסט 2023).

הסדרה כוללת, כאמור, שלושה מוצרים:

קרם ידיים COLLAGEN PRO מועשר בניאצינאמיד – לאנטי אייג'ינג, הזנת העור והענקת לחות עשירה ואפקטיבית ל-72 שעות. נספג במהירות ומסייע למראה עור חיוני, רך וגמיש יותר. תכולה: 100 מ"ל, מחיר מומלץ לצרכן 15.90 שקלים.

קרם גוף COLLAGEN PRO מועשר בניאצינאמיד – לאנטי אייג'ינג, הזנת העור והענקת לחות עשירה ואפקטיבית ל-72 שעות. במרקם עדין שנספג במהירות. מסייע למראה עור חיוני, חלק וגמיש יותר. תכולה: 450 מ"ל, מחיר מומלץ לצרכן 24.90 שקלים.

קרם רב שימושי COLLAGEN PRO מועשר בניאצינאמיד – מותאם לגוף, לפנים ולידיים. לאנטי אייג'ינג, הזנת העור והענקת לחות עשירה ואפקטיבית ל-72 שעות. במרקם עשיר שנספג במהירות. מסייע למראה עור חיוני, אחיד וגמיש יותר. תכולה: 200 מ"ל, מחיר מומלץ לצרכן של 34.90 שקלים.

התנסיתי לאחרונה במוצרי הסדרה החדשה. מה שבולט מיד בהתחלה הא הריח הנפלא שיש לכל המוצרים. מעבר לכך, קיימים כמובן היתרונות של השימוש בהם. אהבתי את העובדה שהקרמים נספגים במהירות ולא משאירים תחושה שמנונית, אבל למרות הספיגה המהירה העור מוזן בלחות למשך 72 שעות. דבר זה חשוב במיוחד אם אין לכם אפשרות, מסיבות שונות, להזין את העור בקרמים לעיתים קרובות. אחרי שימוש של כמה ימים אפשר גם לראות את ההשפעה לטווח ארוך יותר, כשהעור נראה טוב יותר ומרגיש כל הזמן לח ורך ולא יבש. מעבר להכל, אהבתי במיוחד את העובדה שקרם הלחות בסדרה הוא קרם רב שימושי והוא מותאם לגוף, לפנים ולידיים. קרם כזה יכול לחסוך את הצורך לקנות כמה קרמים נפרדים והוא טוב במיוחד כשנוסעים, ובמקום לארוז כמה קרמים במזוודה, אפשר לקחת רק קרם רב שימושי אחד ולחסוך מקום ומשקל במזוודה. ממליצה בחום לנסות את הסדרה.

את מוצרי הסדרה ניתן להשיג ברשתות המזון הפארם, בבתי המרקחת ובאתר ד"ר פישר, במחיר היכרות בחודש ההשקה.

צילום: אורית ענבר

כתיבת תגובה

אתר זו עושה שימוש ב-Akismet כדי לסנן תגובות זבל. פרטים נוספים אודות איך המידע מהתגובה שלך יעובד.