משישה יוצא המיקס

בפעם המיליון בערך אני מודה ומתוודה שאני אוהבת מתוק וזו החולשה הגדולה שלי בתחום האוכל. במיוחד אני אוהבת את כל מה שקשור לשוקולד. המועדף עלי הוא שוקולד מריר, אבל כל שוקולד אחר גם מתקבל בברכה. האהבה הזו לשוקולד מתרחבת גם למוצרים שהם מצופים בשוקולד.

לכן ברור ששמחתי מאוד לגלות שחברת כרמית משיקה מחדש את סדרת החטיפים לנשנוש תחת המותג כרמית מיקס MIX. המוצרים החדשים במתכונים משופרים וטעימים במיוחד באריזות חדשות ובצורות ייחודיות. הסדרה כוללת שישה טעמים: מיקס כדורים מצופים שוקולד חלב, מיקס כדורים מצופים שוקולד חלב ולבן, מיקס כוכבים מצופים שוקולד חלב ולבן, מיקס בייגלה מצופה שוקולד חלב, מיקס בייגלה מצופה שוקולד לבן ומיקס קורנפלקס מצופה שוקולד חלב.

כרמית מיקס נכלל בקטגוריית ה"נשנושים", ועל פי נתוני Storenext זוהי קטגוריה של כ-185 מיליון שקל בשנה (2023) בשוק הממתקים הישראלי.מנהלת השיווק, יעל ויסמן: "כרמית שמחה להיות חלק בלתי נפרד ממארג היצירה המתוקה בישראל ולכן פיתחנו את סדרת המיקסים החדשה שהושקעו בה זמן ומחשבה רבים הן על הטעם והן על האריזה למען מתן מוצרים טובים במחיר נגיש. זהו צעד נוסף במסגרת האסטרטגיה שלנו להתרחב ולצמוח, להשביח את המוצרים שלנו ולהרחיב את זרוע היבוא שלנו באמצעות חבירה ליצרנים בינלאומיים של מותגי שוקולד וממתקים מובילים". 

למי שלא מכיר, כרמית תעשיות ממתקים היא חברה ציבורית המתמחה בפיתוח, ייצור, שיווק וייצוא של מוצרי שוקולד, מאפה, גרנולה וסוכרים. החברה שציינה לאחרונה 50 שנה להקמתה, משווקת מוצרים גם לשוק התעשייתי והמקצועי בארץ, ומייצרת במפעלה המרכזי באזור התעשייה ציפורית, שאותו הקימה לאחרונה בהשקעה של כ-120 מיליון שקלים, כ-10,000 טון שוקולד בשנה המשמש כחומר גלם לתעשיות הגלידות, המחלבות, הקונדיטוריות ועוד.

כרמית נוסדה ב-1973 על ידי איש העסקים לני סאקסטין, המכהן גם כיו"ר החברה, וכיום היא מייצאת את מוצריה ישירות מישראל בעיקר לצפון אמריקה ואירופה בכך היא מהווה מקור לגאווה ישראלית אמיתית. מנכ"ל החברה הוא מוטי כהן ומונה כ-250 עובדים. השנה כרמית מיישמת חלק מרכזי באסטרטגיה שלה שהוא הפצה של מותגים  בינלאומיים בראשם  MARABOU.

טעמנו את סדרת המיקסים המחודשת ונהנינו ממנה מאוד. הוויכוח בין בני הבית היה רק לגבי מיהו המיקס הכי טעים. הוויכוח לא הוכרע עד היום ונראה כי ניאלץ לקנות עוד כמה מיקסים לפני שנצליח להכריע בוויכוח. בינתיים נהנה מהנשנוש הזה. ממליצה גם לכם.

כל המוצרים במשקל 55 גרם, בכשרות בד"צ עדה חרדית וזמינים לרכישה בכל החנויות ברחבי הארץ.

צילום: אורית ענבר

מחשבה אחת על “משישה יוצא המיקס

כתיבת תגובה

אתר זו עושה שימוש ב-Akismet כדי לסנן תגובות זבל. פרטים נוספים אודות איך המידע מהתגובה שלך יעובד.