הכל בזכות ה-1 באפריל

אם אתם מאלה שסופרים קלוריות, אוכלים חסה, אבל בלילה חולמים על פחמימות, אתם בטח מכירים את המצב שבו מתחשק לכם לחטוא ובמקום סלט להזמין פיצה. מעכשיו, יכול להיות שנמצא עבורכם הפתרון המושלם. מה שהתחיל במתיחת אחד באפריל הפך למציאות לאור הביקוש – פיצה האט, בשיתוף פעולה עם פלטפורמת המשלוחים תן ביס, משיקה "פיצה סלט" במבצע השקה שיימשך באופן בלעדי באפליקציית ובאתר תן ביס עד סוף חודש מאי.

צילום: תן ביס

באחד באפריל העלתה פיצה האט מתיחה בעמוד הפייסבוק שלה והציגה את המוצר החדש – "פיצה סלט" למי שמעדיפים סלט. אולם, לאור התגובות הנלהבות והביקוש הבלתי צפוי, החליטה הרשת הפופולרית להפוך את הבדיחה למציאות ולהוסיף את הפיצה הזו לתפריט הקבוע שלה. כאמור, עד סוף מאי, ניתן לרכוש זאת רק דרך אפליקציית ואתר תן ביס.

המוצר החדש הוא בצק פיצה פאן העבה והאהוב, עם סלט יווני המגיע בצד על מנת לשמור על הבצק פריך, כך שתוכלו להרכיב את הפיצה סלט המושלמת. את המוצר ניתן יהיה לרכוש במחיר של 34.9 שקלים בלבד, כשמדובר בפיצה אישית.

למי שלא מכיר, רשת פיצה האט (Pizza Hut) היא רשת הפיצריות הגדולה ביותר בישראל, המונה למעלה מ- 100 סניפים ברחבי הארץ מקרית שמונה עד אילת. הרשת חלבית ורוב הסניפים כשרים בכשרות מהודרת. תן ביס היא אחת מפלטפורמות משלוחי האוכל הגדולות בישראל המציעה שירות משלוחים ממגוון רחב של מסעדות בכל רחבי הארץ. תן ביס פועלת כיום בכל הארץ עם אלפי מסעדות בפריסה ארצית.

שמחתי להתנסות לאחרונה בפיצה החדשה ואני חייבת להגיד לכם שמדובר בחוויה אמיתית. הפיצה מגיעה כמגש פיצה אישית ובו הבצק העבה, קערת סלט יווני ורוטב בצד. לאחר מכן ניתן להרכיב את הפיצה כרצונכם. כלומר, מי שמעדיף יכול לתבל את הסלט ברוטב ולאחר מכן לשפוך את כל הסלט על הרוטב ולאחר מכן לחתוך את הפיצה או לנגוס בה. לחלופין, אפשר לחתוך חלק מהפיצה ולשים עליו סלט. באופן אישי, העדפתי לאכול את הפיצה בחלקים – לחתוך חלק ולשים עליו מעט סלט ולאחר מכן לחתוך חלק נוסף. בכל מקרה, זה יצא מאוד טעים. הבצק של הפיצה נהדר והוא נשאר פריך, כשהסלט מרטיב אותו רק מעט ומרענן את הפה על מנת שלא נרגיש שאנחנו אוכלים רק בצק. אני אמנם לא בטוחה שאפשר לקרוא לזה פיצה, כי אין במנה רוטב עגבניות (או רוטב לבן) ולא גבינה מותכת שיש מי שמזמין פיצה רק בשבילה, אבל בכל זאת מדובר בצירוף מעניין, טעים ודל קלוריות יחסית בהשוואה לפיצה רגילה. מומלץ למי שרוצה לגוון, להתחדש, או לאכול בלי ולהרגיש עם. תנסו ותיהנו.

צילום: אורית ענבר

מחשבה אחת על “הכל בזכות ה-1 באפריל

כתיבת תגובה

אתר זו עושה שימוש ב-Akismet כדי לסנן תגובות זבל. פרטים נוספים אודות איך המידע מהתגובה שלך יעובד.