בונז'ור על האירוח

חג שבועות הוא חג המאופיין בארוחה חגיגית ומרשימה עם מגוון מאפים וקינוחים חלביים. כמובן שהכל טעים, אבל גם דורש הרבה עבודה. אם אתם רוצים להקל על עצמכם מעט, אפשר לבסס חלק מהתפריט גם על מוצרים מוכנים איכותיים, למשל, כמו המאפים של בונז'ור.

גם השנה, בונז'ור, חברת המאפה המובילה בישראל, ממשיכה לחפש אחר דרכים נוספות לרגש צרכנים, לספק להם מגוון פתרונות לערב חג ומציעה מגוון מאפים, מתוקים ומלוחים, עם חומרי גלם איכותיים חלקם מבוססי חמאה, ללא חומרי משמרים, שיהפכו כל ארוחת החג למפנקת ולטעימה במיוחד.

בונז'ור מציעה את הקלאסיקה האהובה והנחשקת ביותר של חג השבועות – עוגת בריוש גבינה. עוגת הבריוש עשויה מבצק רך ונימוח עם מלית גבינה מתקתקה ומפנקת, מעניקה טעם עשיר ואיכותי לארוחת החג.

המאפים המוצעים מיוצרים תחת אבטחת איכות בסטנדרטים בינלאומיים וקפדניים במיוחד, המקנים למאפים טעם ואיכות ללא פשרות. כמו כן, המאפים, כולם נאפים בפינות אפייה בכל הארץ סמוך מאד לזמן הרכישה ובכל מאפשרים לצרכנים ליהנות ממקסימום טריות.

אני קיבלתי לבדיקה את עוגת הבריוש וכן כמה מאפים מלוחים ומתוקים. עוגת הבריוש נהדרת. הבצק רך ונימוח ומלית הגבינה נדיבה וטעימה מאוד. נהנינו מאוד מהעוגה וכמעט בלי להרגיש היא התחסלה במהירות. המאפים עצמם היו מאפי שמרים, מלוחים ומתוקים. הם היו טריים ונהדרים והיה פשוט תענוג לאכול מהם, לצד משקה חם, קר, או סתם בפני עצמם. אני ממליצה גם לכם לעבור באחד מסניפי בונז'ור לפני החג ולהצטייד. יש מספיק עבודה לפני החג וכל הארוחות שבו, כך שבהחלט כדאי להקל על עצמכם קצת ולהצטייד בכמה מוצרים של בונז'ור שיתווספו גם הם לשולחן החג.

ניתן להשיג ברשתות השיווק ובבתי המאפה נבחרים שעובדים עם מגוון מוצרי בונז'ור- סניפי חצי חינם, מחסני השוק, ויקטורי, סטופ מרקט, סניפי ילו מרקט, יוחננוף, פוליצר, קינג סטור, חינם פלוס, סופר סופר, חביב. כשרות: בד"ץ בית יוסף

צילום: אורית ענבר

מחשבה אחת על “בונז'ור על האירוח

כתיבת תגובה

אתר זו עושה שימוש ב-Akismet כדי לסנן תגובות זבל. פרטים נוספים אודות איך המידע מהתגובה שלך יעובד.