התחדשות בקניון הגדול

לא בכל יום נרשמת התרגשות כזו גדולה בעופר הקניון הגדול בפתח תקוה. אבל, השבוע הייתה לבכירי קבוצת מליסרון, ובראשם אופיר שריד מנכ"ל קבוצת מליסרון,  עומר אוגולוניק  מנכ"ל קניוני עופר ונעמי סימן טוב מנכ"ל עופר הקניון הגדול סיבה טובה למסיבה. ביחד עם עם  אושיות אופנה, משפיעניות רשת וסלבס מובילים הם השיקו פתיחת 7 חנויות חדשות של המותגים הבינלאומיים והמקומיים בקניון.

מליסרון השקיעה 65 מיליון שקלים בשדרוג, שיפוץ ופתיחת חנויות חדשות בקניון. העבודות לשדרוג נראות הקניון החלו בשיפוץ מתחם המזון המהיר אשר הסתיימו. המשך העבודות אשר צפויות להתחיל בהמשך השנה, יכללו בין היתר: החלפת ריצוף, החלפת תקרה, הכנסת מערכות חדשות, והרחבת חנויות קיימות. באירוע נחשפו גם החנויות החדשות. הדובדבן שבקצפת היה פתיחת חנות הדגל הגדולה ביותר בישראל של  ZARA שנפתחה על שטח של  3,500 מ"ר המתפרסים על קומה אחת. לראשונה בישראל זארה מפעילה בחנות קופות אוטומטיות במטרה להפחית את העומס בקופות. כמו כן, היא פתחה לראשונה בישראל מחלקת תינוקות בנוסף למחלקות הרגילות.

החנות עוצבה בסטנדרטים הגבוהים ביותר של זארה הבינלאומית על ידי צוות בינוי של זארה, שהגיע במיוחד מספרד וחבר לצוות הבינוי הישראלי. לחנות הוזמנה קולקציה של למעלה מ-100,000 פריטים, חלקם ייחודים, המגיעים רק לכ-50 חנויות פרימיום של הרשת בעולם. החנות תכיל עשרות תאי הלבשה מאובזרים ומרווחים, בטכנולוגיה מתקדמת מאפשרת זיהוי של המוצרים שנלקחו לתאים. החנות החדשה תכיל מגוון קולקציות נרחבות לנשים, ילדים וגברים. סיירתי השבוע בחנות והתרשמתי ממגוון הפריטים ומהדגמים והצבעים שהם מציעים לקראת הקיץ.

בנוסף, ניתן למצוא כעת בקניון את החנויות הבאות:

מותג CALZEDONIA – חנות ראשונה בישראל למותג העולמי המציע אביזרי אופנה כמו: גרביים, גרביונים, טייצים, בגדי ים ועוד.

מותג ההלבשה התחתונה מאיטליה INTIMISSIMI  – פותח חנות חמישית בישראל.

מותג האופנה RAZILI –  פותח סניף חדש המאגד בתוכו את מיטב המעצבים הישראליים בשילוב מעצבים בינלאומיים. החנות החדשה בולטת בעיצוב הייחודי שלה ובנוסף לפרטי לבוש של מעצבים, מציעה אוסף של תכשיטים ייחודיים. 

רשת התכשיטים והשעונים IMPRESS  – פותח סניף דגל של המותג הכולל מגוון רחב וייחודי של מותגי על ומותגי אופנה של שעונים ותכשיטים, המתחלפים בתדירות גבוהה.

רשת ההנעלה הבינלאומית ORIGINAL'S – משווקת נעלי נוחות ואופנה. הסניף החדש נפתח בהשקעה הנאמדת בכמיליון ש"ח, ומציע מגוון נעלי נוחות של מותגים מבוקשים מהשורה הראשונה בעולם, לנשים, גברים וילדים. החנות ממוקמת בקומת מסחר תחתונה.

מותג הטיפוח והאיפור המוביל NARS – פותח סניף דגל של המותג המציע מגוון נרחב ביותר של מוצרי איפור וטיפוח מהמובילים ביותר. המותג מתכתב עם אופנת עילית וסטייל ונחשב לאחד המותגים הנחשקים ביותר בעולם.

בנוסף, לאחרונה נפתח סניף דגל ראשון בישראל של מותג ההלבשה התחתונה הנחשק VICTORIA SECRET, בהשקעה של כ-5 מיליון, על פני שטח של כ-600 מ"ר בקומת המסחר התחתונה.

אוגולניק: "עופר הקניון הגדול הוא קניון עוצמתי מהמובילים והגדולים בישראל, המספק חווית בילוי וקנייה איכותית, זאת הודות לתמהיל מדויק והימצאותם של מגוון רב של מותגים בינלאומיים ומקומיים נחשקים, לצד בתי קפה, מסעדות ומקומות בילוי לכל המשפחה תחת קורת גג אחת. אנו מתכוונים להמשיך ולהצעיד את הקניון כאחד הקניונים המובילים בישראל על ידי המשך השבחתו".

מימין: נעמי סימן טוב, אופיר שריד ועומר אוגולניק

סימן טוב: "אנו שמחים על הבחירה של מותגים בינלאומיים ומקומיים לפתוח בקניון הגדול את חנות הדגל שלהם, דוגמת ZARA שבחרה לפתוח אצלנו את הסניף הגדול ביותר בישראל. אנו פועלים כל העת על מנת לחדש ולרענן בהתאם לצרכים ולטעמים המשתנים של קהל הלקוחות שלנו וממשיכים לקדם הכנסת מותגים חדשים ומבוקשים, מקומיים ובינלאומיים".

בין האורחים באירוע נצפתה השחקנית ההריונית וזוכת פרס האקדמיה גל מלכה, שנחתה היישר מהריביירה הצרפתית שם נכחה בתחרות רולאן גרוס היוקרתית. מלכה, הנמצאת בחודש השישי להריונה, חשפה שהיא ובעלה בן רובין מחכים לתינוקת, ושהיא הגיעה לבחור בגדים ואביזרי אופנה לתינוקת, אבל עדיין לא הזמינה (נגד עין הרע). מלכה אמרה שתחכה לאחר שבתה תיוולד  ותחזור  לרכוש. עוד סיפרה מלכה שב-15.6 היא ובעלה חוגגים 3 שנות נישואין והיא מתכננת להפתיע אותו בחופשה קצרה לחו"ל, אולם לא חשפה את היעד! עוד סיפרה מלכה שחודשיים לאחר הלידה היא מתכננת לחזור לצילומי הסדרה גוף שלישי שנמכרה לנטפליקס וכנראה שאמה, שתטפל בילדה, תעזוב את עבודתה על מנת להיות סבתא במשרה מלאה. גם השחקנית והפרזנטורית של קניוני עופר, עדי אשכנזי, הגיעה לאירוע, וניצלה את הזמן לעשות שופינג לקיץ.  אשכנזי סיפרה כי בחודש הקרוב עומדת לעלות סדרת דוקו שכתבה, ביימה וערכה, בתאגיד כאן 11. לסדרה הדוקומנטרית קוראים "אף פעם לא מתתי" והיא ממש מתרגשת לקראת עלייתה לאוויר.

צילום: אסף לב, אורית ענבר, מיכל ויינפלד

כתיבת תגובה

אתר זו עושה שימוש ב-Akismet כדי לסנן תגובות זבל. פרטים נוספים אודות איך המידע מהתגובה שלך יעובד.