ריזרבד בעיר הקודש

אחד ממותגי האופנה שאני מאוד אוהבת הוא המותג RESERVED שמציע מבחר גדול של בגדים אופנתיים במחירים שפויים ובטווח רחב של מידות, שלא דורשות גוף של דוגמנית אנורקסית. המותג הוא מותג בינלאומי ונמצא כעת בתנופה של התפתחות ופתיחת סניפים חדשים. לאחר פתיחת חנויות במילנו, ונציה, לונדון ובירות נוספות באירופה, כעת הוא פותח חנות חדשה בבירת ישראל בקניון עזריאלי ירושלים (מלחה). המותג, המיובא לישראל על ידי קבוצת H&O, מגיע לראשונה לירושלים ופותח סניף דגל בקניון עזריאלי (מלחה) בהשקעה של כ-6 מיליון שקלים. 

זהו הסניף החמישי של הרשת בישראל והוא מצטרף לסניפים בקניון איילון ברמת גן, קניון גבעתיים, קניון TLV בתל אביב ומתחם מיי בייבי בירכא ולאתר המכירות של ריזרבד: reserved-il.com. הסניף החדש משתרע על שטח של כ-1,200 מ"ר ונפתח במתכונת המשלבת אופנת נשים וילדים (כאשר בסניפים האחרים זו רק אופנת נשים). קבוצת H&O מתכננת להמשיך ולפתח את המותג בישראל כאשר שטח כל חנות יעמוד על כ-900 מ"ר.

החנות החדשה מעוצבת בקונספט ייחודי התואם את החנויות בבירות האופנה של  אירופה, קונספט אשר פותח על ידי צוות האדריכלים הבינלאומי של קבוצת LPP וכולל, בין היתר, חנות רחבה המעוצבת לפי קולקציות וצבעים ומשלבת ריהוט צעיר ועדכני, מואר וייחודי.

החנות החדשה מכוונת לקשת רחבה של קהלים ומציעה ללקוחותיה, מעבר למחירים האטרקטיביים, מגוון סגנונות המתאים לכל זמן:  קז'ואל, אירועים, עבודה, פנאי וכו' ובטווח מידות רחב (36 – 46). מוצעת גם קולקציה עשירה לילדים בגילאי 4-12 שנים. המותג ריזרבד מביא לישראל בכל שבוע פריטים חדשים והחנות תתחדש בסחורה על בסיס שבועי, ויוצעו בה כ- 14 קולקציות מלאות בשנה, שישקפו את ערכי המותג ביניהם: קיימות, יצירתיות ומגוון.

לדברי צביקה רוזנטל, מנכ"ל קניון עזריאלי ירושלים: "אנו גאים ונרגשים על פתיחת הסניף החמישי של מותג האופנה RESERVED, אשר מתווספת לתמהיל העסקים המושלם. קניון עזריאלי ירושלים ממשיך להתחדש עבור קהל לקוחותיו כל העת ולהביא לקניון את החנויות והמותגים המובילים, תוך בניית תמהיל רחב ומגוון של חנויות שפונות לכל הגילאים. בחודשים הקרובים צפויות עוד השקות נחשקות רבות המתקיימות כחלק מהתרחבות והתפתחות הקניון".

לדברי יוסי מלכה מנכ"ל קבוצת O&H: "בישראל יש צמא למותג בינלאומי נחשק המתחדש תדירות, מתכתב עם הטרנדים הבינלאומיים, ומשווק במחירים אטרקטיביים במיוחד. ריזרבד עונה על הצורך הזה, הוא מותג אופנה הנחשב לבעל צמיחה גבוהה מאוד באירופה וגם בישראל. כניסתו לירושלים מסמנת  מגמה זו של צמחיה והתפתחות".

RESERVED נחשב למותג מוביל עם צמיחה גבוהה במיוחד וכיום עם כ-500 חנויות ברחבי אירופה והמזרח התיכון. הוא נחשב למותג אופנה מוביל  בזכות עיצוב ברמה גבוה וטרנדי ועם זאת מציע מוצרים   במחירים אטרקטיביים מאוד ביחס לשאר המותגים המשווקים בישראל. המותג בבעלות קבוצת LPP שלה 5 רשתות קמעונאיות שונות ומעל 2,200 חנויות באירופה ובמזרח התיכון ב-40 מדינות שונות, בין היתר בערים כמו לונדון, ברלין, ורשה, בוקרשט, פראג, בודפשט, מילנו, תל אביב, דובאי ועכשיו גם בירושלים.

הגעתי לחנות ביום הפתיחה והתרשמתי ממנה מאוד. קודם כל, היא גדולה ומרווחת, ולמרות שיש בה גם מחלקת ילדים, יש מספיק מקום למגוון הגדול של הבגדים והקולקציות ולא מרגישים צפיפות בחנות. מעבר לכך, המגוון באמת רחב ומרשים וכל אחת תוכל למצוא שם משהו לטעמה, בלי לוותר על אופנתיות, עכשוויות ושיק. בנוסף, העובדה שהקולקציה מתחדשת כל הזמן מאפשרת לבוא ולמצוא כל הזמן בגדים אחרים וגם מפחית את הסיכוי שתמצאי את אותו בגד על כל אישה שנייה ברחוב. אני עצמי מצאתי שם מבחר גדול של בגדים שמצאו חן בעיני, ובזכות טווח המידות הנוח והמחירים השפויים, נראה שאני אפקוד את החנות עוד פעמים רבות.

צילום: אורית ענבר

כתיבת תגובה

אתר זו עושה שימוש ב-Akismet כדי לסנן תגובות זבל. פרטים נוספים אודות איך המידע מהתגובה שלך יעובד.