העונה היבשה

אחד הדברים שיכולים להטריד אותנו מאוד מבחינת בריאות הגוף והעור זו כף הרגל. בסופו של דבר, הרגליים הן איבר חשוב בגוף שבו אנו עושים שימוש רב לאורך היממה. כל בעיה בעור, כמו יובש, סדקים ועוד, עלולה לגרום לנו למצוקה ולכאב ולהפריע לנו בצורך החשוב של שימוש ברגליים. בקיץ, שבמהלכו אנחנו הולכים לרוב עם נעליים פתוחות, כמו כפכפים או סנדלים, בעיות בכף הרגל עלולות להפוך גם לסוגיה אסתטית, מכיוון שבנעל פתוחה קל הרבה יותר לראות את הפגמים בכף הרגל. כמובן שהופעתם של יובש וסדקים המציקים ואף כואבים, היא בעיה בריאותית ולא רק אסתטית, מוכרת ונפוצה בקרב גברים ונשים כאחד.

לכן, חשוב מאוד לטפל ולשמור על בריאות כף הרגל כל השנה ובמיוחד בקיץ. לשם כך אפשר להיעזר בתכשירים המיועדים לכך. בד"ר פישר, למשל, מציעים את סדרת  יו-לקטין לטיפול אינטנסיבי בעור יבש, סדוק ומחוספס בכפות הרגליים. מובן שהקרמים לבדם לא מספיקים וצריך גם להשתמש בהם בצורה נכונה.

כיצד ניתן לשמור על כפות רגליים חלקות ובריאות, ואיך מטפלים ביובש ובסדקים הקיימים?מרחו פעמיים ביום קרם ייעודי לכפות הרגליים המכיל חומרים פעילים כדוגמת אוריאה (Urea) חומר פעיל המעניק לעור לחות וגמישות בזכות כושר ספיחת מים גבוה, מקל על הגירויים, ומסייע  בריפוי העור. רכיב נוסף הוא חומצה לקטית היעיל במיוחד להוספת לחות ומסייעת בשמירה על עור גמיש. שילוב של חומרים פעילים באותו הקרם יעיל יותר ומסייע בטיפול היובש והסדקים הקיימים בכפות הרגליים ומעניקים תוצאות אופטימליות.

במידה והעור כבר עבה ומחוספס, מומלץ לשייף את כפות הרגליים מספר פעמים בשבוע לאחר הרחצה, ולפני מריחת הקרם הפעיל. במקרים קשים השרו את כפות הרגליים באמבט מים חמימים עם מים וסבון למשך כ-20 דקות. לאחר ההשריה ייבשו היטב את כפות הרגליים, שייפו באבן או משייף ייעודיים ומרחו קרם טיפולי הכולל את המרכיבים הפעילים UREA ו-lactic acid באחוזים אפקטיביים להעמקת הטיפול.

ד"ר פישר מציעה שלושה מוצרים מסדרת יו-לקטין: 

  • קרם פורטה טיפולי לכף הרגל: מכיל 10% אוריאה ו-5% חומצה לקטית המסייעים לריכוך העור, מניעת סדקים והגברת לחות בכף הרגל. נספג במהירות ואינו משאיר תחושה שמנונית. תכולה: 90 מ"ל
  • קרם טיפולי לכף הרגל אקסטרה 15%:  מכיל 15% אוריאה ו-5% חומצה לקטית המסייעים לטיפול בעור יבש, מעובה ומחוספס במיוחד, שומרים על היגיינת כף הרגל ומונעים ריחות גוף רעים. תכולה: 150 מ"ל
  • ג'ל פילינג טיפולי לכף רגל: ג'ל גרגרים טבעיים, תמציות צמחים ושמן ארומטי במרקם נעים במיוחד לריכוך וחידוש מראה העור. תכולה: 150 מ"ל

סדרת יו-לקטין של ד"ר פישר היא הסדרה המקיפה ביותר לטיפול אינטנסיבי ולמניעת יובש עור מכף רגל ועד ראש, הסדרה מעניקה מענה לסובלים מעור יבש עד יבש במיוחד והינה המומלצת ביותר על ידי רופאי העור בישראל ועל ידי עמותת א.י.ל (האגודה הישראלית לסוכרת). תכשירי הסדרה עברו את מבדק סנסיטיב המעיד על התאמה לעור עדין ורגיש במיוחד.

טווח מחירים: 44.90-109.90 שקלים. בתחילת חודש יוני סדרת יו-לקטין תוצע ברשת סופר פארם, במבצע של 50% הנחה על המוצר הזול מבין השניים. לאחר מכן יהיה ניתן לרכוש ברשת זו מוצרי יו-לקטין ב30% הנחה עד סוף חודש יוני. ניתן להשיג ברשתות הפארם, בקופות החולים ובבתי מרקחת פרטיים.

מכיוון שגם אני סבלתי מעט מיובש בכף הרגל שמחתי להתנסות במוצרים החדשים של הסדרה. התלהבתי במיוחד מג'ל הפילינג לכף הרגל. לא הכרתי מוצר דומה קודם לכן והוא עשה עבודה טובה בכך שנפטר והסיר תאי עור יבשים ומתים מכף הרגל והשאיר אותה עם שכבת עור חדשה שעליה ניתן היה למרוח את הקרמים האחרים בהתאם לצורך. שני הקרמים האחרים עשו גם הם את עבודתם ונהניתי מאוד גם מהעובדה שהם נספגים מהר, כך שאפשר למרוח אותם ומיד לאחר מכן לשים את הנעל ולצאת. הסדרה מומלצת מאוד ויעילה.

צילום: אורית ענבר

מחשבה אחת על “העונה היבשה

כתיבת תגובה

אתר זו עושה שימוש ב-Akismet כדי לסנן תגובות זבל. פרטים נוספים אודות איך המידע מהתגובה שלך יעובד.