רימון לעור הפנים

הרימון, אחד משבעת המינים, בהם התברכה ארץ ישראל, נחשב כבר בימי קדם לפרי בעל סגולות מרפא רבות. אלפי שנים השתמשו בפרי הרימון, על כל חלקיו, לטיפול בקשת רחבה של בעיות בריאות וריפוי. אך מעט מאוד יודעים שלרימון גם סגולות יופי וטיפוח העור. הרימון מכיל מאות זרעים העשירים בוויטמינים, מינרלים, סיבים, אבץ, אשלגן, סידן וחלבון כמו גם נוגד חמצון בשם פוניקלגין אשר נמצא במיץ ובקליפת הרימון וכן חומצה פוניצית הנמצאת בשמן זרעי הרימון ונחשבת אנטי דלקתית.

פרט ליתרונות הבריאותיים אשר מיוחסים לו, בזכות החומרים הפעילים שבו, הרימון אף מסוגל להילחם בנזקי הזמן, לשמור על גמישות העור ולמצק אותו ולעזור להשיג מראה חלק ונטול קמטים. במילים אחרות, מדובר בפרי האנטי אייג'ינג המושלם. המיץ המופק מפרי הרימון וחשוב מכך, השמן העשיר המופק מזרעיו, הוא מקור טבעי לחומצות שומן חיוניות לעור, כמו חומצה אלפא לינולנית הנחשבת לאחת מחומצות השומן המועילות ביותר שקיימות בטבע.

בנוסף, במיץ הנסחט ממנו תכולה גבוהה מאד של חומרים נוגדי חמצון רבי עוצמה הקרויים פוליפנולים, בעיקר טאנינים ופלבונואידים. בכוחם של הפוליפנולים נוגדי החמצון לנטרל רדיקלים חופשיים שעלולים לגרום לנזק לעור, למזער את נזקי חמצון התאים בגוף ולהאט תהליכי הזדקנות בעור.

שמן זרעי הרימון מסייע גם להחלקת והפחתת קמטים, השבת הגמישות הטבעית של העור, מיצוק העור וגוון פנים אחיד יותר. הוא עוזר בהאטת תהליכי הזדקנות העור, חידוש רקמות העור וחידוש העור. כל אלה ועוד מביאים את שמן זרעי הרימונים למעמד של מוצר נחשק ויוקרתי בתעשיית הרפואה המשלימה וכן בתעשיית הקוסמטיקה והטיפוח.

בימים אלה משיק המותג WELEDA סדרת  אנטי אייג'ינג חדשה המכילה מרכיבים פעילים עוצמתיים מהטבע ומבוססת על שמן זרעי רימונים ופפטידים משורש מאקה. תכשירים אלה נועדו למצק, לשקם ולחדש את העור והם מסייעים לגוון אחיד יותר של העור ולמראה עור צעיר וזוהר יותר. הסדרה החדשה כוללת חמישה מוצרים חדשים לעור הפנים: סרום, קרם יום, קרם לילה, קרם עיניים ושמן רימונים ממצק.

צילום: יח"צ חו"ל

מחשבה אחת על “רימון לעור הפנים

כתיבת תגובה

אתר זו עושה שימוש ב-Akismet כדי לסנן תגובות זבל. פרטים נוספים אודות איך המידע מהתגובה שלך יעובד.