חטיפים לעונת הקיץ

אני ובני משפחתי, כמו רבים אחרים, מאוד אוהבים לאכול חטיפים, מתוקים ומלוחים וגם כל מה שבאמצע. יש כמה חטיפים ותיקים שאנחנו נצמדים אליהם, אבל תמיד מוכנים לנסות חדשים או כאלה שחוזרים למדף אחרי היעדרות ארוכה. בימים אלה, לקראת הקיץ, תקופה הנחשבת לעונה טובה לחטיפים, שאותם אוכלים בטיולים וגם סתם בימים שמצ'עמם בפה בעיקר כי אין מה לעשות, יוצאים לשוק חטיפים חדשים או כאלה שנעדרו הרבה זמן.

בין השאר, אסם מוציאה בימים אלה שני חטיפים. ראשית, אסם החליטה לחזק את קטגוריית במבה במילוי, ומחזירה למדפים במיוחד לקראת הקיץ את מהדורת במבה במילוי קרם בטעם בראוניז. במבה במילוי קרם בטעם בראוניז היא שילוב מעניין בין הבמבה הקלאסית לבין קרם בראוניז שוקולדי ומפנק, שיוצר חווית טעמים מרגשת בפה.

סדרת במבה במילוי נולדה ב-2008 כאשר אסם השיקה את במבה במילוי קרם נוגט לכבוד חגיגות ה-60 למדינת ישראל, תחילה כמהדורה מוגבלת ולאחר שצברה פופולריות רבה הפכה למוצר קבוע על מדפי החטיפים. ב-2010 הגיעה במבה במילוי קרם חלווה שגם היא צברה פופולריות רבה והפכה למוצר קבוע. מאז ועד היום הושקו עוד מהדורות רבות של במבה במילוי לרבות במבה במילוי קרם במבה, אייס קפה, קרם שוקולד בלונד, קרמל מלוח, קרם בייגלה, במבה אינסייד אאוט ואפילו במבה במילוי במבה מתוקה.

עינת מוסקוביץ, מנהלת פעילות החטיפים באסם: "אנו באסם נסטלה שואפים תמיד לרגש את הצרכנים ולהציע חידושים וטעמים מעניינים בקטגוריית החטיפים. לכבוד הקיץ שמתקרב, החלטנו לחזק את קטגוריית במבה במילוי ולהחזיר למדפים את מהדורת במבה במילוי קרם בטעם בראוניז האהובה. שילוב זה מבטיח חוויה יוצאת דופן של טעמים אהובים ומוכרים, שתרגש כל חובב במבה".

אני מאוד אהבתי בזמנו את במבה במילוי בראוניז ושמחתי מאוד על חזרתה. גם עכשיו נהניתי לשוב ולאכול אותה, וכך גם שאר בני הבית. אנחנו מאוד אוהבים את השילוב מתוק-מלוח של הבמבה במילוי והוא יוצא נהדר בבמבה במילוי בראוניז. החיסרון היחיד הוא שהחבילה נגמרת מהר מדי וצריך לחפש חבילה חדשה. בנוסף, אנחנו מקווים שיוחלט להשאיר אותה לתמיד.

במבה במילוי קרם בטעם בראוניז תוצע במהדורה מוגבלת באריזת 60 גרם ו-150 גרם, כשרות – בד"צ העדה החרדית, רבנות ראשית שדרות, ניתן להשיג בכלל רשתות השיווק במדפי החטיפים.

חטיף נוסף של אסם, המושק במהדורה מיוחדת הוא בייגלה שטוחים בתיבול חמוץ חריף. מהדורה זו יוצאת  בסמיכות למשחקי אליפות אירופה בכדורגל, מה שמאפשר צפייה מושלמת במשחקים לכל חובבי סדרת בייגלה שטוחים ולחבריהם.

סדרת בייגלה שטוחים הושקה ב-2011 אחרי כשנתיים של השקעה בפיתוח הסדרה החדשנית. זמן קצר לאחר ההשקה, השטוחים נחטפו מהמדפים והצרכן הישראלי התרגל לצרוך את הבייגלה לראשונה בצורה שונה. לאורך השנים, השיקה אסם טעמים נוספים בסדרת בייגלה שטוחים לרבות בייגלה שטוחים בטעם ביסלי גריל ובטעם ביסלי בצל ולאחרונה אף הושקו בייגלה שטוחים מצופים שוקולד וקרם קרמל, שזוכים להצלחה אדירה.

לכבוד הקיץ, משיקה כעת אסם מהדורה מיוחדת של בייגלה שטוחים חמוץ חריף. שטוחים חמוץ חריף הוא שילוב מנצח של השטוחים האייקונים של בייגלה אסם עם הטעם האהוב של ביסלי פריסטייל חמוץ חריף והמוצר ישווק במהדורה מוגבלת.

אריזת המוצר בולטת ושונה מנראות הבייגלה שטוחים הקלאסי. האריזה עוצבה בצבעים עזים הממחישים את "פיצוץ" הטעמים העזים והמיוחדים שמאוד מאפיינים את המוצר החדש. בזכות הטעם ה"חטיפי" של בייגלה בטעם חמוץ חריף, אסם צפויה להגדיל את קהל היעד של בייגלה ולפנות לקהלים נוספים, חדשים וצעירים יותר, אשר מחפשים ואוהבים טעמים עוצמתיים, מתובלים וכיפיים.

עינת מוסקוביץ, מנהלת תחום החטיפים באסם-נסטלה: "בעקבות הצלחת השקות בייגלה שטוחים בטעמי ביסלי גריל וביסלי בצל החלטנו להשיק מוצר נוסף בסדרת בייגלה שטוחים במיוחד לקיץ. אסם מוכיחה לאורך השנים כי חדשנות רלוונטית בקטגוריית הבייגלה מביאה לצמיחה".

סדרת שטוחים היא סדרה נהדרת בעיני. גם הטעם החדש מצטרף להצלחות של קודמיו. אני פחות אוהבת חריף ולכן אכלתי רק מעט, אבל שני הגברים בבית אוהבים חריף והם נכנו מאוד מהטעם החדש והצליחו ביניהם להתגבר על השקית ואפילו מבקשים עוד. כדאי לנסות.

בייגלה שטוחים חמוץ חריף באריזת 300 גרם: כשר פרווה – בד"צ העדה החרדית ירושלים, רבנות מקומית יוקנעם. ניתן להשיג בכלל רשתות השיווק.

*המוצרים התקבלו לסקירה

צילום: אורית ענבר

כתיבת תגובה

אתר זו עושה שימוש ב-Akismet כדי לסנן תגובות זבל. פרטים נוספים אודות איך המידע מהתגובה שלך יעובד.