מתגלגלים עם אסם

כשיש לך ביד חטיף מנצח ואהוב לא ממהרים לעשות בו שינויים. למרות זאת, באסם אוהבים מדי פעם לחדש את הבמבה שלהם. אחרי שהוציאו גרסאות בטעם נוגט, שוקולד ואפילו חלבה, אחרי שהשתעשעו גם עם הגודל עם במבה בומבה ובמביני, החליטו לאחרונה באסם לשחק גם עם הצורה. הבמבה החדשה אינה גלילית אלא עגולה ושטוחה יותר, אולם שומרת על הטעם המוכר והאהוב ומספקת חווית אכילה חדשה ושונה. בנוסף, הבמבה בצורתה החדשה יוצרת חווית נשנוש כיפית וחדשה לבמבה.

6930421_pck_bamba_flate_80g_hadmaya6901399_party_pizza_200g copy

הבמבה נבדקה במבחני טעימה שערכה החברה וקיבלה ציונים גבוהים, הן לגבי הטעם והן לגבי המראה. אני העמדתי את הבמבה למבחן משפחתי. בעלי קצת קיטר על השינוי בצורה, אבל כשהובהר לו שאין שינוי בטעם, הוא התנפל על החלק שהוקצה לו, סיים את הכל ומלמל: "טעים". הילדים התלהבו מהצורה החדשה ופסקו גם הם: "טעים". גם אצלי הבמבה עברה את שני המבחנים (צורה וטעם), בציונים גבוהים.

אסם המשיכה באותו קו כשהחליטה לעשות מתיחת פנים גם לבייגלה. אחרי ההצלחה עם השטוחים מגיע שינוי הצורה החדש, הפעם לעיגולים. הבייגלה נראה כמו כדוריות קטנות וחמודות שפשוט עושות חשק להושיט את היד ולאכול ומבטיחות חווית אכילה חדשה, כיפית, שמחה ושובבה, למטרות שונות. בייגלה עיגולים כולל 3 מוצרים: בייגלה עיגולים קלאסי 300 גר', בייגלה עיגולים עם שומשום 300 גר' ובייגלה עיגולים עם מלח 60 גר'.

b47413_begale_igulim

ליאת קידר פייגין, מנהלת פעילות החטיפים באסם, מסבירה את ההחלטה להכניס שינויים בבמבה ובבייגלה: "הניסיון מראה כי חובבי הבמבה פתוחים לחדשנות, שגם מביאה לצמיחה בקטגוריה. כשהשקנו את במבה במביני ובמבה בומבה הם עוררו התלהבות רבה בקרב חובבי הבמבה. אנו מאמינים כי גם הצורה החדשה של במבה עגולה תיצור סקרנות בקרב הצרכנים". לגבי הבייגלה היא אומרת: "בקטגוריית הבייגלה חדשנות מצמיחה את הקטגוריה ולכן אנו משקיעים בפיתוחים חדשים, שמביאים בשורה לשוק. אנו יוצאים עם מוצר חדש וייחודי מאמינים כי הוא יהיה אחד מלהיטי הקיץ בגזרת החטיפים".

בדומה לבמבה, גם הבייגלה קיבל ציונים גבוהים במבחני טעימה, בטעם ובמראה שעשו עבור אסם ונמצא כי הוא מתאים למגוון הזדמנויות נשנוש. אני ובני ביתי נהנינו מאוד מחוויית הנשנוש של בייגלה עיגולים. הטעם נשאר אותו טעם בעיני, אבל בני הכריז כי הבייגלה בצורתו החדשה יותר טעים וביקש עוד חבילה. גם קיבל, אלא מה?

במבה – מחיר מומלץ: 4 – 5 שקלים לבמבה עגולה 80 גר'. כשרות בד"צ ירושלים העדה החרדית / חרל"פ / רבנות שדרות.

בייגלה – מחיר מומלץ: 10 -12 שקלים (כמו השטוחים והשמיניות). כשרות בד"צ ירושלים העדה החרדית / חרל"פ / רבנות יקנעם.

ניתן להשיג ברשתות השיווק ובחנויות הפרטיות.

צילום: יח"צ

5 מחשבות על “מתגלגלים עם אסם

כתיבת תגובה

אתר זו עושה שימוש ב-Akismet כדי לסנן תגובות זבל. פרטים נוספים אודות איך המידע מהתגובה שלך יעובד.