אצל אסתר בחצר 

כשאני מושיבה ילדים קטנים מול הטלוויזיה חשוב לי שהם יצרכו תוכן מקורי ואיכותי, שגם ילמד אותם משהו ולא רק ישמש לי רק בתור בייבי סיטינג אלקטרוני. לכן, שמחתי לשמוע שכוכבת הילדים אסתר (אתי) קסטרו יוצאת עכשיו בסדרה חדשה, אחרי ההצלחה של הסדרה הקודמת שלה, האוטוגלידה של אסתר.

לסדרה החדשה קוראים חגיגה בחצר עם אסתר. בדיוק כמו הסדרה הקודמת גם סדרה זו נכתבה על ידי איתי מאירסון וקובי מחט, שאף מביים אותה. הסדרה כוללת 10 פרקים העוסקים בחגי ובמועדי ישראל. החל מתחילת מאי חגיגה בחצר עם אסתר תשודר בערוץ הכוכבים ביס פרטנר TV, סמארט TV,  הוטVOD  יאנג ויס VOD.

הסדרה החדשה מיועדת לילדים בגילאי שנתיים עד שש ומספרת את סיפורה של החצר של אסתר, שם תמיד מעניין ושמח. יחד עם סבתא מלכה (עירית ענבי) וחצב (אסף משה) הגנן המסור, חוגגים את חגי ומועדי ישראל, עם שירים ידועים ובודקים מה מיוחד בכל חג. הם מדברים על ערכה של חברות וחשיבות המשפחה והכל עם צחוק, משחקים ובעיקר שרים שירים אהובים. הפרק הראשון ישודר ב-4 למאי ויוקדש לקבלת שבת. הוא יעסוק  בתכנים כמו: הדלקת נרות שבת, משמעות השבת ועוד  בלווי  שירי שבת מוכרים, אשר הפכו זה מכבר לנכסי צאן ברזל.

הפרק הראשון ישודר ביום שישי 4.5.18 ב-09:45, 15:45 ו-17:55 בערוץ הכוכבים ב-YES. בפרטנר TV  ובסמארט TV הוא ישודר ביום שישי 4.5.18  בשעות 09:53, 15:53, 18:00.

קסטרו זכורה מלהקת חמסה אשר פעלה בין השנים 2003-2006 והתפרסמה במיוחד בלהיט אתה חייב למות עלי. בשנת 2003 אף הופיעה הלהקה בפסטיגל של אותה שנה. קסטרו שרה, משחקת ומופיעה מגיל 12, אז עלתה על הבמה לראשונה בפסטיבל שירי הילדים מס. 17. מגיל 15 עד גיל 18 הייתה סולנית בלהקת הנוער נעורי גבעתיים. שירתה כסולנית בלהקת פיקוד צפון ולהקת חיל החינוך בין השנים 1995-1997.

במשך שנים רבות היא הופיעה במיטב ההצגות ומחזות הזמר לילדים בתפקידים ראשיים, ביניהם אדון חלום, אן דן דינו, סימבה מלך האריות, 80 יום מסביב לעולם ועוד. במקביל הופיעה כזמרת ליווי במופע שלום לך ארץ נהדרת של הזמר יהורם גאון במשך שנתיים ועם שמוליק קראוס ז"ל במופע של מיטב שיריו. בנוסף קסטרו מדבבת סדרות מוכרות לילדים, ביניהן: ווינקס, תותית, חבורת החצר ועוד.

מצ"ב הצצה לפרק הראשון:

 צילום: סאלי פרג'

 

5 מחשבות על “אצל אסתר בחצר 

כתיבת תגובה

אתר זו עושה שימוש ב-Akismet כדי לסנן תגובות זבל. פרטים נוספים אודות איך המידע מהתגובה שלך יעובד.