אפטר פארטי

חטיפים הם החולשה הגדולה שלי. אני יכולה לאכול בריא בארוחות, אבל בין הארוחות אני לא מצליחה תמיד להתאפק וחוטאת מדי פעם באכילת חטיפים. במיוחד אני אוהבת שילובים של מתוק ומלוח בחטיף אחד. לכן, אתם יכולים לתאר לכם את שמחתי הרבה כשגיליתי חטיפים חדשים, בדיוק מהסוג הזה, על מדף החטיפים.

מדובר בסדרת חטיפים חדשה בשם חטיפי AFTER (אפטר) אשר מושקת על ידי חברת סאפנס.  AFTER הוא חטיף דגנים מצופה בחמאת בוטנים במילוי קרם מתוק, מרקם קריספי עם קרם מתוק שמתפוצץ בפה. ביחד הם יוצרים חגיגת טעמים של מתוק ומלוח.

בשלב הראשון בסדרה 2 טעמים:

  • חטיף בוטנים אפוי במילוי קרם נוגט
  • חטיף בוטנים אפוי במילוי קרם עוגיות בטעם וניל

מחברת סאפנס נמסר: "אנו נכנסים לתחום החטיפים. בשלב הראשון עם שני מוצרים ובהמשך נשיק עוד טעמים ומוצרים חדשים ומיוחדים בתחום החטיפים. מותג AFTER מרענן את מדפי החטיפים ומביא חדשנות לתחום. זהו חטיף שהוא גם נשנוש וגם אפשרות לארוחת ביניים עם חלב (בדומה לדגני בוקר)".  

התנסיתי לאחרונה בשני סוגי החטיפים. יש לי חיבה מוטה מראש לנוגט, אבל גם המילוי של קרם עוגיות בטעם וניל היה טעים. החטיפים מזכירים בטעם שלהם משהו שהוא בין במבה במילוי לבין קורנפלקס כריות. בסך הכל, חטיף די מוצלח וטעים, שמתחסל די במהירות. אצלי לא היה לי סיכוי להגיע להתנסות בתוך חלב, כי בני הבית התנפלו וחיסלו. כנראה שאצטרך לקנות עוד חטיף ולנסות אותו במיוחד בתוך קערית חלב. מציעה גם לכם לנסות.

החטיפים משווקים באריזות של 60 גרם, כשר פרווה. מחיר מומלץ לצרכן 5.90 שקלים. חטיפי AFTER משווקים ברשת יוחננוף, כוורות של צה"ל ושוק פרטי.

צילום: אורית ענבר

מחשבה אחת על “אפטר פארטי

כתיבת תגובה

אתר זו עושה שימוש ב-Akismet כדי לסנן תגובות זבל. פרטים נוספים אודות איך המידע מהתגובה שלך יעובד.