הטבע סוגר פינה

מדי פעם אני מספרת לכם שבשנים האחרונות אני מנסה לחיות בצורה בריאה יותר. במסגרת זו, אני מצמצמת את צריכת הקלוריות, מנסה לאכול בריא יותר וגם עושה ספורט. יחד עם זאת, כפי שיודע כל מי שעושה ספורט, גם אם מדובר בספורט חובבים, אחרי הפעילות הספורטיבית (או לפניה) חשוב להחזיר לגוף ערכים שונים שהוא שרף במהלך הפעילות הגופנית. אחד הערכים החשובים האלה הוא חלבון ואחת הדרכים הקלות והנוחות יותר להחזיר אותו לגוף הוא בעזרת אכילה של חטיפי חלבון.

מכיוון שאני אוכלת הרבה חטיפי חלבון, אני תמיד מחפשת חטיפים איכותיים, אבל גם אוהבת לגוון. בצורה כזו הגעתי לאחרונה לאתר של המותג פנגיאה, מותג שהוא לגמרי כחול לבן, וזו כבר נקודה חשובה לטובתו. אני מניחה שרובכם עוד לא שמעתם על המותג ולכן אני שמחה לתת לכם רקע עליו.

את חטיפי פנגיאה רוקחת היצרנית הוותיקה שרה רגב, בעלת תשובה, תושבת ירושלים, במפעל החדיש במישור אדומים. לאחר 25 שנה בהן היא ייצרה חטיפים לרוב החברות הגדולות בארץ ולמותגים מוכרים ואהובים, רגב החליטה להקים מותג משלה בשם פנגיאה. פנגיאה פירושו יבשת אחת, אשר מתייחס לעידן הקדום שבו כל היבשות היו מחוברות.

חטיפי החלבון של פנגיאה הם טבעוניים ויש להם ערכים מעולים. החטיפים של פנגיאה מיוצרים ממרכיבים איכותיים בלבד, ללא תוספות סוכר לבן (ברוב המוצרים) ומקור הסוכר מפרי התמר. חטיפי פנגיאה מכילים ערכים תזונתיים גבוהים, והם מתאימים לכל גיל ולכל מי שמחפש חטיף טעים ומזין. כלומר, הם לא מיועדים בהכרח רק לספורטאים, אלא לכל מי שמחפש חטיף טעים ובריא ועל הדרך זוכה גם בתוספת חלבון.

ברוח זו, בפנגיאה אוהבים להגדיר את החטיפים שלהם בתור מזון "סוגר פינה" לכל מקום וזמן. הם מייצרים את המוצרים שלהם מחומרי גלם טריים, נקיים, עונתיים ומקומיים ככל האפשר, ללא חומרים משמרים. הם משתדלים לייצר את המוצרים שלהם עם כמה שפחות מרכיבים והמרכיבים שכן נמצאים במוצרים שלהם מופקים ממזונות אמיתיים והם עשויים ברמת עיבוד מינימלי.

חטיפי פנגיאה עשירים בחלבון טבעוני ממקור צמחי, וסיבים תזונתיים גבוהים. הם מכילים פחות שומן, פחמימות וסוכר מחטיפים רבים אחרים המוצעים בשוק. יתרון גדול אחר של החטיפים שלהם הוא שקיים מגוון מאוד גדול של טעמים, כך שכל אחד יכול למצוא את החטיף שהוא הכי אוהב.

אני התנסיתי בשלושת סוגי המוצרים העיקריים שלהם. ראשית, ישנם חטיפי הפרוטאין+ שלהם שהם ללא חומרים משומרים, ללא קמח, ללא מי גבינה וידידותיים לטבעונים. כל חטיף מזין ומהווה ארוחה בפני עצמה שאפשר לקחת איתנו בכיס או בתיק. כאמור, יש מגוון גדול של טעמים. אני התנסיתי בכמה טעמים ואהבתי את כולם, אבל כל אחד יוכל לבחור לעצמו חטיף בטעם שהוא אוהב וליהנות ממנו.

מוצר אחר שבו התנסיתי הוא חטיפי ביס בטעם שוקולד – חטיפי ביס לכל גיל על בסיס תמר ואבקת קקאו איכותי באריזה משפחתית. האמת שאם טועמים את החטיפים האלה קשה לעצור אחרי אחד ולכן באמת כדאי להגיש אותם לשולחן כאשר ישנם עוד אנשים, על מנת שלא להתפתות לחסל הכל לבד. זהו פתרון נהדר ובריא לאירוח, במקום לאכול עוגיות נוטפות קלוריות וסוכר. האריזה היפה מאפשרת להביא כזה חטיף גם בתור מתנה.

לבסוף התנסיתי גם באבקת חלבון שאותה לקחתי בטעם אפונה (100 שקל ל-600 גרם). את אבקת החלבון אפשר להוסיף למשקאות שונים, להכין איתה שייק ועוד. אני מצאתי באתר שלהם מתכון נהדר לעוגיות שאפשר להכין עם האבקה הזו ואני מביאה כאן את המתכון.

עוגיות טחינה פיסטוק בתוספת חלבון אפונה

עוגיות טבעוניות, נימוחות, ללא גלוטן בתוספת חלבון אפונה. מכינים אותן בקערה אחת עם מינימום בלגן בשתי דקות, ואופים 9 דקות נוספות. כלומר, תוך רבע שעה זה מוכן, כולל כוס קפה וניקוי המטבח.  

מצרכים

חצי כוס טחינה גולמית

שלושת רבעי כוס קמח שיבולת שועל ללא גלוטן (אפשר להמיר בקמח כוסמין מלא)  

סקופ אבקת חלבון אפונה

5 כפות סירופ מייפל טבעי

כפית תמצית וניל

כפית אבקת אפייה

אופציה לקישוט – פיסטוקים קצוצים

אופן הכנה

מחממים תנור ל-170 מעלות. מערבבים את כל המרכיבים מלבד הפיסטוקים עד קבלת בצק אחיד .
עושים כדורים, משטחים לצורת מטבע שמנמן. טובלים בפיסטוק הקצוץ ומניחים על נייר אפייה.  
אופים 9 דקות, מוציאים ונותנים לעוגיות להתקרר בשביל להגיע למרקם סופי.

בתיאבון!

ממליצה בחום להיכנס לאתר שלהם ולהזמין לכם את החטיפים והמוצרים האחרים. אתם מאוד תיהנו מהם.

להזמנות ולפרטים

https://pangaea-foods.com/?gclid=Cj0KCQjwsaqzBhDdARIsAK2gqndyvBJx0AMBtuvq_zuYNLqdyH8xTyBmaNcwcSUyKuLKfT8rD3NrT2IaAhglEALw_wcB

צילום: אורית ענבר

כתיבת תגובה

אתר זו עושה שימוש ב-Akismet כדי לסנן תגובות זבל. פרטים נוספים אודות איך המידע מהתגובה שלך יעובד.