קו ההגנה החדש

הקיץ הישראלי קשור עם ריחות רבים, שחלקם מאוד נעימים כמו ריח של ים, של אבטיח קר ושל גלידה קרה, וחלקם פחות נעימים, כמו זיעה. למרבה המזל, מאז המצאת הדאודורנט והשימוש ההולך ומתרחב בו, ריח הזיעה כבר פחות מלווה אותנו בקיץ, ובמיוחד כשמדובר בנשים. כיום דאודורנט מהווה חלק בלתי נפרד מהיום יום של כל אישה, אך נראה כי בימים החמים או בפיקים של חום, עולות חששות בכל הנוגע ליעילותו. הקיץ הישראלי מלווה בטמפרטורות גבוהות ולחות תמידית, והאישה הישראלית ידועה כפעילה מאוד ועוברת ממקום למקום, ותוך כדי כך עוברת שינויים דרסטיים בטמפרטורת שונות (ממקום ממוזג לחום הלוהט) לאורך היום. כתוצאה מכך יש צורך בהגנה מוגברת.

גרנייה דאודורנט אקשן קונטרול 72 שעות - מחיר 26.70 שח צילום יחצ חול (2)

תשובה לבעיה זו יכולה להימצא אצל מותג הטיפוח הבינלאומי גרנייה (Garnier) המשיק סדרת דאודורנטים חדשניתAction Control 72H   בעלת יעילות מוכחת תחת תנאי חום קשים: יעילות בתנאים קיצוניים של עד 45 מעלות צלסיוס, ליקים של חום ומעברים בין חום לקור וכן מבטיחה הגנה דל עד 72 שעות (כפי שנבדק במבדקים קליניים). הפורמולה מועשרת ב- Mineralite, מינרל מסלע וולקני, בעל יכולת ספיגה מוגברת (עד פי 4 ממשקלו במים) ליעילות אקטיבית, המשאיר את העור נושם ורך למגע. כתוצאה, הדאודורנט מתייבש במהירות ומשאיר את העור רך ועדין למגע ללא אלכוהול אתילי וללא פראבן. בנוסף, הסדרה מגנה על העור מהזעה הנוצרת בעקבות הטמפרטורות הגבוהות. הדאודורנט מוצע באריזות רול און וספריי בניחוח מרענן ומרגיע המעניק הגנה מקסימאלית.

גרנייה דאודורנט אקשן קונטרול 72 שעות - מחיר 26.70 שח צילום יחצ חול (1)

ספריי- 150 מ"ל במחיר מומלץ לצרכן:  26.7 שקלים. רול און-  50 מ"ל מחיר מומלץ לצרכן: 26.7 שקלים (לפני הנחות ברשתות השיווק).

להשיג ברשתות הפארם, כל-בו מזון ובתמרוקיות.

10 מחשבות על “קו ההגנה החדש

  1. אם זה באמת מחזיק מעמד ככ הרבה זמן, זה בהחלט שווה כל אגורה, ומצדי אסתפק גם ב-12 שעות, העיקר שיחזיק אותי בשעות שאני מחוץ לבית

    אהבתי

כתיבת תגובה

אתר זו עושה שימוש ב-Akismet כדי לסנן תגובות זבל. פרטים נוספים אודות איך המידע מהתגובה שלך יעובד.