אין כמו ב(נעלי) בית

הגשמים שירדו פה לאחרונה שכנעו אותי סופית שהחורף הגיע. אני יודעת שחורף זה חלק מהמחזוריות של הטבע וכי הגשמים שיורדים טובים בשביל הצמחיה וגם בשביל הכנרת ומי התהום שלנו, במיוחד בארצנו השחונה. אבל, בשבילי, חורף זה גם רטיבות וקור וצורך חזק לשמור על עצמי יבשה וחמימה. לכן, חשוב לי להקיף את עצמי בדברים מחממים. כשאני יושבת בבית, עטופה בפוך ושותה כוס תה מהבילה, אני אפילו נהנית לשמוע את הגשם מטפטף, וכמובן שאין על הריח של האוויר הנקי והאדמה שאחרי הגשם.

חלק מההצטיידות בדברים שיחממו אותי בחורף הם נעלי בית, רצוי שיהיו מחממות, נוחות ויפות. מסיבה זו הלכתי לבדוק לאחרונה את קולקציית חורף 2017 – 2018 של DEARFOAMS, מותג  נעלי הבית המוביל בעולם. כדאי שתשכחו את מה שידעתם על נעלי בית. הקולקציה הנוכחית של DEARFOAMS מאתגרת את כל המושגים שלנו על נעלי בית. ניתן לראות בקולקציה נעלי בית  בגזרות  גבוהות מעל הקרסול, נעלי בית בגזרת מגפון כשחלקן פתוחות מאחור, בגזרת כפכף וכן בגזרת נעלי בלרינה. בהקשר זה כדאי לציין כי לנעלי הבית דמות המגפון נוספו בדים בהדפסים אתניים, כפתורים מיוחדים, רוכסנים וקשירות מיוחדות – כל אלה הפכו את נעל הבית המגפון לנעל שאפשר ללכת איתה גם מחוץ לבית ללא חשש.

הבדים שמהם עשויות הנעליים מגוונים לא פחות מהעיצובים שלהן. בין השאר, ניתן לראות בדים סרוגים, קטיפה, דמויי בדי בוקלה, בדי פליז, בדי סקוץ', שילובי בדים ועוד. עם זאת, לכל נעלי הבית של המותג קו אחד משותף – וחיוני ביותר מבחינתי – בטנה פרוותית מפנקת, שהופכת את הנעל לנוחה, נעימה ורכה, ומעל הכל – מחממת. בטנה זו נמצאת גם בנעלי הנשים וגם בנעלי הגברים.

הצבעים הבולטים בחורף לנשים הם: בורדו, גווני אפור, גווני החום והבז', סגול חציל, לבן, שחור, ירוק, כחול אינדיגו ועוד. אצל הגברים מבחר הצבעים פחות מגוון ואצלם הצבעים הבולטים הם כל גווני האפור והשחור. בנוסף, בחורף הזה ישנה גם קולקציית נעלי בית לילדים עם הדפסי קומופלאז', מגפונים סרוגים בצבעוניות עליזה, עם פונפונים ועוד.

כל נעל בית של DEARFOAMS מיוצרת בטכנולוגיה מיוחדת של נוחות טוטאלית והתאמה אידיאלית לכף הרגל. הבדים הם בעלי יכולת נידוף מהירה של נוזלים, כך שגם אם הן יירטבו במקרה, הן יתייבשו מהר. נוסף כל הנעליים מצוידות בסוליה המותאמת לבית ולהליכה גם מחוץ לו כמו טיול עם הכלב, קפיצה לסופר  ועוד. הסוליות מונעות החלקה וניתן להכניס את נעלי הבית האלה גם למכונת הכביסה.

מחירים ומידות: דגמי הנשים החל מ-99 שקלים ועד 199 שקלים. מידות:  S,M,L,XL (בהתאמה ל- 35-42). דגמי הגברים 169 שקלים. מידות – S,M,L,XL  (בהתאמה ל- 39-46). דגמי הילדים 99 שקלים – 129 שקלים. מידות 27-32.

את נעלי הבית ניתן להשיג ברשת חנויות הוויאנס, מגה ספורט, ורטהיימר ספורט, רשת בוניטה דה מאס, רשת המשביר לצרכן, רשת פפאיה, H&O.

שיהיה לכם חורף נעים וחם!

צילום: אורית ענבר, יח"צ

7 מחשבות על “אין כמו ב(נעלי) בית

כתיבת תגובה

אתר זו עושה שימוש ב-Akismet כדי לסנן תגובות זבל. פרטים נוספים אודות איך המידע מהתגובה שלך יעובד.