הלן דורון מתרחבת לחיפה

חברת הלן דורון מתרחבת בעיר חיפה ופותחת מרכז חדש ללימודי אנגלית לילדים ובני נוער. המרכז נמצא ברחוב עין דור 24, במושבה הגרמנית בעיר, וההשקעה בו נאמדת בלמעלה מ-200 אלף שקלים.  מרכז הלן דורון החדש בחיפה מתפרש על שטח של כ-250 מ"ר וינוהל על ידי זכייני החברה, מישל סוסאן ושירז מטר. המרכז החדש כולל ארבע כיתות לימוד וחצר משחקים חיצונית ונותן מענה ללימודי אנגלית לילדים החל מגיל 3 חודשים ועד 18 שנים, עם שלל תכניות הלימוד האפקטיביות של החברה, המועברות על ידי מורות מוסמכות דוברות אנגלית שפת אם שהוכשרו ללמד בשיטת הלן דורון. מרכז הלימוד החדש יחליף את הסניף שפעל בדרך יפו 119 בעיר והכיל שתי כיתות לימוד.

מרכז הלימוד החדש של הלן דורון בחיפה, הוקם במבנה יפהפה לשימור שהוקם במאה הקודמת ושימש בעברו כבית ספר תיכון, בית חולים ואף כביתו של הארכיבישוף המקומי. סוסאן ומטר, נשואים + 1, אנשי חינוך תושבי חיפה, בעלי ניסיון עשיר בהוראת ילדים ובני נוער בשלל תחומים, משמשים בהצלחה כזכייני הלן דורון באזור המושבה הגרמנית בחיפה מ-2018 ולימדו אנגלית כשפה שניה מאות ילדים ובני נוער.

לדברי הלן דורון, מנכ"לית ומייסדת החברה: "אני מברכת את מישל ושירז על פתיחת מרכז הלימודים החדש ומזמינה את ההורים, הילדים ובני הנוער להגיע למרכז הלימוד ולהיחשף למתנה הטובה ביותר שניתן לקבל – אנגלית ברמת שפת אם בדרך טבעית וללא מאמץ, בדיוק כפי שכל ילד לומד את שפת אמו בבית".

סוסאן ומטר: "אנו נרגשים לראות את המקום החדש שכבר מתמלא בילדים. השנה, לאור הביקוש הרב, פתחנו לראשונה קבוצות לימוד לתינוקות מגיל 6 חודשים בנוסף לכל הקורסים הקיימים והתוצאות מדהימות. צוות ההוראה שלנו כבר מתחיל בהכנות לקראת השנה הבאה ונשמח לראות את ילדי העיר בכיתות הלימוד החדשות והמאובזרות שלנו".

מישל סוסאן (מימין) ושירז מטר

הלן דורון היא החברה המובילה בעולם בלימודי אנגלית כשפה זרה, לילדים מגיל 3 חודשים עד גיל 18. בישראל מפעילה החברה למעלה  מ- 100 מרכזים ונקודות לימוד. השיטה הישראלית המצליחה, פועלת גם בעולם עם 1,200 מרכזי לימוד ב-40 מדינות ולמעלה מ-3 מיליון ילדים שכבר דוברים אנגלית כשפה שנייה.

צילום: אסף לוי

מחשבה אחת על “הלן דורון מתרחבת לחיפה

כתיבת תגובה

אתר זו עושה שימוש ב-Akismet כדי לסנן תגובות זבל. פרטים נוספים אודות איך המידע מהתגובה שלך יעובד.