חידושים עונתיים ומתוקים

בשבילי קיץ וגלידה או שלגון זה משהו שהולך ביחד בדיוק כמו אבטיח וגבינה בולגרית. הכי כיף להתקרר קצת מלהט הקיץ עם הקרירות והמתיקות של הגלידה או השלגון. אבל, בינינו, זה רק תירוץ כי אני מוכנה לאכול גלידות כל השנה, אפילו בשיא הקור. אבל, בכל זאת, הקיץ כבר כאן ויצרניות הגלידה יוצאות עם חידושים עונתיים.

לא מזמן עדכנתי אתכם על חלק מהחידושים, אבל כעת הגיע הזמן לסיבוב נוסף במקפיאים כי שוב ישנם חידושים שיהפכו את הקיץ לקריר וטעים יותר. גלידות נסטלה פותחת את עונת הקיץ ומציגה את החידושים המפנקים לעונה וביניהם אקסטרים פאי לימון ושוקולד לבן, לה פרוטה סקוויז תפוח אגס, שלגון מסטיק ענבים שהוכן בשיתוף עם תנועת כנפיים של קרמבו ומאגדות לבית של קראנץ' פקאן ומייפל, אקסטרים בייגלה וקראנץ' קורנפלקס. זה לא הכל. בהמשך הקיץ יושק מוצר נוסף ששווה לחכות לו.

העונה מחזקת גלידות נסטלה את המותג אקסטרים (Extreme) עם מהדורת מיוחדת בהשראת הקינוח האהוב שהפך לטרנד בשנים האחרונות, פאי לימון, ומשיקה את אקסטרים פאי לימון ושוקולד לבן אשר פותח ביחד עם יוצרת התוכן, מאיה ורטהיימר. הטילון החדש הוא גלידה בטעם פאי לימון, עם מטבע שוקולד לבן מפנק עם שבבי עוגיות חמאה וליבת סירופ לימון. כל אוהבי הלימון ואוהבי החמוץ מתוק ייהנו מהטילון הזה שלא מפסיק להפתיע ולענג את החך בטעמיו עם כל ביס שלוקחים ממנו.

לאחר שהושק לראשונה בהצלחה רבה בשנה שעברה, לה פרוטה סקוויז, פותח העונה טעם חדש של לה פרוטה סקוויז תפוח אגס. לה פרוטה סקוויז הוא מוצר קונוס חדשני תחת סדרת לה פרוטה בקטגוריית ה- Wellnessאשר מרחיב את קהל היעד של לה פרוטה גם לילדים. הקונוס מאפשר אחיזה נוחה וחוויית צריכה מהנה. לה פרוטה סקוויז החדש בטעם פירות מרעננים, תפוח ואגס, עם 50% פרי ו-64 קלוריות בלבד ליחידה.

בקטגוריית המאגדות לבית משיקה גלידות נסטלה שלושה מאגדות חדשות: מאגדת קראנץ' פקאן ומייפל הכוללת שש יחידות מיני קראנץ'. קראנץ' פקאן ומייפל היא גלידה בטעם פקאן עם ריפל מייפל בציפוי שוקולד חלב עם פצפוצי אורז ושברי פקאן מסוכר. מאגדת אקסטרים בייגלה הכוללת שש יחידות טילוני אקסטרים בייגלה. אקסטרים בייגלה היא גלידה בטעמי בייגלה ושוקולד לבן עם ממרח בייגלה. מאגדת קראנץ' קורנפלקס הכוללת שש יחידות מיני קראנץ'. קראנץ' קורנפלקס היא גלידה בטעם החלב של הקורנפלקס בציפוי שוקולד לבן, פצפוצי אורז ושבבי קרונפלקס. קיבלתי להתנסות את שלושת המאגדות ואהבתי את שלושתן. הטעמים נהדרים ומוצלחים מאוד. הקראנץ' פקאן הוא תענוג לאוהבי המתוק (ובמיוחד למכורה לפקאן מסוכר כמוני), הגלידה בטעם החלב של הקורנפלקס היא שיחוק אמיתי ומתחבר לטרנד שמאוד הולך היום. האקסטרים בייגלה גם הוא נהדר וטוב לכל מי שאוהב מתוק-מלוח. אני, כאמור, אהבתי הכל.

בנוסף, משיקה גלידות נסטלה במהדורה מוגבלת את שלגון כנפיים של קרמבו, שיתוף פעולה ייחודי וראשון מסוגו בין חברת גלידות נסטלה לתנועת הנוער "כנפיים של קרמבו" לצעירים עם ובלי צרכים מיוחדים. השלגון בטעם מסטיק ענבים, בצבעי כחול-לבן, שאת האריזה עיצבו ביחד עם פעילי התנועה. המטרה העומדת מאחורי השקת שלגון כנפיים של קרמבו לקראת הקיץ היא להנגיש ולחשוף את הציבור הרחב לפעילות המבורכת שעושה כנפיים של קרמבו ואף לקרוא לצעירים להירשם לפעילת העמותה. חלק מההכנסות של השלגון יתרמו על ידי גלידות נסטלה לפעילות התנועה. שלגון זה טעים גם הוא והילדים אהבו אותו מאוד. מעבר לכך, אני מורידה את הכובע בפני נסטלה על הבחירה לתמוך בכנפיים של קרמבו. אני מקווה שהם יצליחו להעלות את המודעות לתנועה ושבהמשך יהיו עוד שיתופי פעולה כאלה.

לאה ריינר מלמד, סמנכ"לית השיווק של גלידות נסטלה: "ההשקות של שנת 2024, אלו שהשקנו בחודש מרץ ואלו שאנו משיקים כעת לקיץ, הן תוצר של עבודה קשה שנעשתה בגלידות נסטלה החל מזיהוי טרנדים, ושיח גולשים ברשתות החברתיות, פיתוח טעמים חדשים וחדשנויות מוצריות. כל זאת על מנת לרגש ולהפתיע את הצרכנים ולהעניק להם מעט נחמה בימים טרופים אלו. מצפה לנו עונת גלידות מעניינת ובהמשך הקיץ יושק מוצר נוסף ששווה מאוד לחכות לו. בנוסף לכך, קיימנו שיתוף פעולה מרגש עם תנועת כנפיים של קרמבו מתוך החיבור לעשייה החשובה והמיוחדת של התנועה. אנחנו מתרגשים במיוחד להשיק את השלגון ביחד איתם ופעילי התנועה".

אני מאחלת לכולם קיץ מהנה מלא בהנאות וגם קריר ומלא במתיקות, עם שלגונים או בלעדיהם, אבל רצוי עם.

ניתן להשיג ברשתות השיווק, בחנויות מכולת ובחנויות נוחות

*המוצרים התקבלו לסקירה

צילום: אורית ענבר

מחשבה אחת על “חידושים עונתיים ומתוקים

כתיבת תגובה

אתר זו עושה שימוש ב-Akismet כדי לסנן תגובות זבל. פרטים נוספים אודות איך המידע מהתגובה שלך יעובד.