כראמל רואה כוכבים בגולף קידס

איזה תולים מפורסמים אתם מכירים? יש כמובן את טום (מטום וג'רי), את גארפילד ואת הלו קיטי, אם למנות כמה חתולים שצצים לי מיד בזיכרון. חוץ מהם, יש לנו גם חתול מפורסם משלנו, הלו הוא כראמל. כראמל, בעל התכונות המיוחדות, הוא גיבור סדרת ספרים שכתבה הסופרת מאירה ברנע גולדברג, והפך כבר מזמן לסלב בזכות עצמו.

צילום: רפי דלויה

בחברת Golf kids החליטו לעשות שיתוף פעולה עם כראמל וברנע גולדברג ולעצב קולקציה בהשראת כוכב הסדרה, החתול האהוב כראמל וחוכמותיו הידועות. ביום רביעי שעבר צוין שיתוף הפעולה באירוע שהתקיים בסניף במותג בקניון שבעת הכוכבים. במסגרת האירוע, הוצעו למכירה פריטי האופנה בקולקציית כראמל של גולף קידס, ספרים מסדרת כראמל, ואף נחשף הספר השלישי בסדרת הקומיקס של כראמל.

הקולקציה מוצעת לילדים ולילדות החל מגיל 5 ועד 13, וכוללת חולצות טישרט, חליפות קז'ואל, פיג'מות וכובע יוניסקס לקיץ, כאשר כל פריט משדר את רוחה הייחודית של הדמות. שיתוף הפעולה יורחב גם לקולקציית החורף הקרוב.

חן לוי, מנהלת תקשורת שיווקית קבוצת גולף: "אנו נרגשים להשיק את שיתוף הפעולה עם כראמל, הסדרה האהובה על ילדי ישראל. כחלק ממחויבותנו לתמיכה ביצירה מקומית, אנו מאמינים שהקולקציה תהיה להצלחה גדולה".

ברנע גולדברג: "השיתוף עם גולף קידס מאפשר לכראמל לקפוץ מהדפים אל המציאות ולהביא חיוך לפניהם של הילדים. מרגש לראות את התגובות השמחות של הילדים וההורים שמתלהבים איתם".

באירוע עצמו הוצעו למכירה פריטי קולקציית כראמל של גולף קידס, ספרים מסדרת כראמל וגם נחשף הספר השלישי בסדרת הקומיקס של כראמל. ברנע גולדברג חתמה לרוכשים על הספרים והצטלמה עם מי שרצה בכך. ההתרגשות הייתה רבה בקרב הילדים וגם אצל ההורים. רבים יצאו מהחנות עם ספר ועם פריט או שניים מהקולקציה החדשה. כמובן שניתן יהיה למצוא את הפריטים לאורך העונה בכל חנויות הרשת ובאתר.

מידות: 5-13. טווח מחירי קולקציית כראמל: 59.90 שקלים – 79.90 שקלים.  ניתן להשיג באתר וברשת חנויות גולף קידס https://www.golfkids.co.il/

צילום: מיכל ויינפלד

צילום: אורית ענבר

צילום: בר שריר

מחשבה אחת על “כראמל רואה כוכבים בגולף קידס

כתיבת תגובה

אתר זו עושה שימוש ב-Akismet כדי לסנן תגובות זבל. פרטים נוספים אודות איך המידע מהתגובה שלך יעובד.