חלבון להשגת יעדים

כל מי שעושה ספורט, בין אם ברמה מקצועית ובין אם הוא רק חובב, יודע שאחרי הפעילות (או לפניה) צריך להחזיר לגוף ערכים מסוימים אותם הוא מאבד במהלך הפעילות. בין השאר, חשוב לצרוך חלבון ורצוי שהוא יגיע ממקור איכותי. רוב הספורטאים והחובבנים אוהבים שהמקור הזה יהיה נוח וזמין ולכן חטיפי חלבון הם פתרון טוב ופופולארי לצריכת חלבון.

מעכשיו נכנסת למגרש הזה שחקנית חדשה. חברת הרבלייף, הנחשבת לחברה מובילה בתחום התזונה ואורח החיים הבריא, משיקה חטיף חלבון חדש: H24 Achieve מתוך סדרת הספורט החדשה Herbalife24.

חטיף החלבון החדש H24 Achieve מתאים לכל מי שזקוק לתזונת ספורט תומכת, בין אם הוא רק בתחילת מסע הכושר, חובב חדר כושר או ספורטאי סיבולת, הזקוקים לחלבון. חלבון הוא אחד המרכיבים התזונתיים העיקריים המסייעים בהשגת יעדי הכושר. הוא תורם מרכזי להתאוששות השרירים לאחר פעילות גופנית ומסייע לתחזוקה וצמיחה של השרירים. 

חטיף H24 Achieve מכיל 21 גרם חלבון לחטיף, מרכיבים איכותיים, 210 קלוריות לחטיף, דל בסוכר ובטעם שוקולד מריר נפלא. הוא מתאים גם לצמחונים.

חטיף H24 Achieve אידיאלי לאחר אימון לכל מי שמעוניין להשיג את יעדי הכושר שלו עם מוצר איכותי, עשיר בחלבון ונוח לשימוש. הוא מאפשר לחדש את מלאי האנרגיה והחלבון בקלות, גם כשנמצאים בתנועה.

אני נחשבת לספורטאית חובבת. את הבקרים שלי אני מתחילה בהליכה ובסוף ההליכה אני נוהגת להיכנס לגינת כושר ולעשות שם תרגילי כושר, כמו רכיבה על אופני כושר ועוד. אחרי בוקר כזה אני צריכה, כמובן, להחזיר לגוף את הערכים שאיבד. חטיפי חלבון הם דרך מעולה בעיני לכך. לאחרונה התנסיתי בחטיף החדש ומאוד אהבתי אותו. אני מחסידי השוקולד המריר, כך שטעמו היה נהדר בעיני. הרגשתי שהוא משביע אותי והיה לי גם נוח שמדובר בארוחה מהירה ושלאחריה אני יכולה להתפנות מהר להמשך היום. ממליצה גם לכם לנסות את החטיף.

יח"צ חו"ל

 מחיר למארז (הכולל 6 חטיפים): 116 שקלים. ניתן להשיג באתר החברה (דרך המפיצים):  http://herbalife.co.il

צילום: אורית ענבר

כתיבת תגובה

אתר זו עושה שימוש ב-Akismet כדי לסנן תגובות זבל. פרטים נוספים אודות איך המידע מהתגובה שלך יעובד.